20 vragen --> doorgeeftopic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

10 feb 2007, 19:27

Hahaha volgens mij is Benno al kachel. :mrgreen:
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2007, 21:09

1] Als je een auto was, wat zou je dan zijn?
Tjees, ik denk een Trabant, koud al op oorlogs sterkte en later op de dag uitgeput

2] Waar heb je voor het eerst 160 km/u gereden en in wat voor auto?
A13 richting Den Haag in een Honda Civic V-tec van een maatje van me (simpel karretje met voor mijn gevoel een enorme bak power, toen)

3] Wat is de meest genante auto die je ooit hebt begeerd?
Fiat Mulitipla, serieus overwogen er 1 te kopen na al onze classic mini's, voor we toch besloten het huis te laten hertaxeren en er ineens muchos money overbleef voor een MINI Cooper '04 (nieuw aangeschaft)

4] Hoe hoog mag van jou de maximumsnelheid zijn op een lege, overzichtelijke snelweg?
Denk aan Duitse taferelen, vooral in de avond/nachtelijke uren onbeperkt.

5] Wat is je favoriete weg?
Toch wel het bochtje A16 naar A20 Terbrechtseplein Rotterdam. Verder de oprit van de A12 vanaf Forepark Leidschendam richting Den Haag (waar het laatst bijna fout ging en ik mijn banden hoorde huilen, ja alle 4, toen ik iets te fanatiek wilde gaaaaan)

6] Waarop ben je het meest trots?
Saai, Wendy en de kids, en hoe we ons door de ellende van het leven slaan.

7] Wat zijn in jouw branche de nieuwe trends die zich net onder de horizon ontwikkelen?
Het behoud van het culturele erfgoed, zaken als fabrieksgebouwen die een nieuwe invulling krijgen op het gebied van entertainment en promotie van "nieuwe" dingen. Ik noem zaken als: van Nelle fabriek Rotterdam, Factory Amsterdam, Westergasfabriek Amsterdam (ook nog eens een project van mijn werkgever). Geheel ook in de stijl zoals MINI daar ook van houd, getuige de intro van de R56 en de urban rally in oktober last year

8] Op welke prestaties van een rivaal ben je het meest jaloers?
Ik doe mijn ding zo goed als ik kan en het wordt gewaardeerd, ken niet echt een rivaal. Samen maken we dingen mooi in onze branche.

9] Als je van carrière zou kunnen veranderen, wat zou je dan gaan doen?
Denk toch weer iets in dezelfde sfeer, hangt nou eenmaal "rond" in onze familie

10] Hoeveel krijg je betaald en ben je dat waard?
3300 bruto in de 4 weken, kan ieder jaar weer wat bij voor mijn gevoel

11] Welke muziek draai je in de auto?
Muse, Gorrilaz, intwine en soms harder als System of a down, Sepultura. Mijn favoriete band allertijde is the Cult (80'er en begin 90'er jaren voor de jonkies) Heb zelfs onze dochter vernoemd naar een songtitel van de band.

12] Wat zou je doen met je laatste 5 liter benzine?
Rare vraag, opstoken natuurlijk.

13] Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?
Ook ik ben niet zo'n lezer, af en toe pak ik op de camping een boek en dan meestal een detective of waargebeurde criminele verhalen. Ik heb me handen vol aan het in de gaten houden van mijn kids, Wendy kan namelijk meerdere boeken tegelijk lezen, die heeft een boek voor in bed, voor op de plee, voor als ze ff rustig zit en dan studeerd ze ook nog eens psychologie, met de bijbehorende "dikke" boeken in vaak nog Engelse taal. Dat snap ik echt niet dat dat kan

14] Beschrijf jezelf in 1 woord.
Twijfelachtig

15] Formule 1: 'ja graag' of 'nee, dank u'. En uitleggen graag.
Nee geen F1, ben wel al regelmatig naar 24 uurs van Le Mans geweest, maar dan niet om te weten wie er nou in welke auto rijd, meer om het gevoel van de race en het enorme geluid wat het kan produceren.

16] Wat is het idiootste dat je ooit in of met een auto hebt gedaan?
Maatje was politie agent geworden en heb toen een stuk in een politieauto gereden in Scheveningen met toeters en bellen aan over de badhuisweg met 120km/h terwijl hij niet eens dienst had!

17] Als je een miljoen had om je garage te vullen, wat zou je erin zetten?
Ik sluit me even bij Rein aan als jullie het niet erg vinden, een DanBrown negen is wel JEVANHET

18] Wat is de hoogste snelheid die je ooit op de openbare weg hebt gereden?
210km/u met de mini cooper S cabrio in UK was toen nog hageltje nieuw

19] Hoeveel geld heb je maximaal voor een privé-auto over?
Zoveel ik op dat moment heb, laatst bij een C30 staan kwijlen maar 51K voor een C30T5 heb ik ff niet.

20] Wat moet er op je grafsteen staan?
Hij is om. (ik zie voor me een mooie natuurstenen bowlingpin schuin op een sokkel.......... affijn ik hoef nog niet dood)

Ik geef 'de pen' door aan een van de mannen van het eerste uur................ Werner.
Werner zet hem op
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

10 feb 2007, 21:16

Werner is geweest Benno :)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2007, 21:17

Oeps, Peter dan?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

10 feb 2007, 21:19

Peter ook :)
De lijst is al ingevuld door:
Frankie
Arjan
Kwiebje
Blont-007
MINIJCW
CooperS-indiblue
LUV2XLR8
Wint
Hans
Peter
Werner
Berthil
Marjo
M7racing
Maaij
Sid
Coendek
Jeroenuke
Pje
Daan
Ininmini
Red_Devil
Henkietenk
Mini Poeper
Gnoekie
Eddie
new mini
Emillio
the blue lobster
Sleefje
florisvandam
MiniPaul
Sepp
SanderONEd
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2007, 21:20

Ook al geweest! Nou wie wil?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

10 feb 2007, 21:23

Raymond wil wel ;)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2007, 21:30

Go raymond
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2007, 23:33

Sorry, was even met vaders een nieuwe auto aan het zoeken op internet, klein flesje Leffe triple erbij ;) Zal zo bij thuiskomst aan de bak gaan.
Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2007, 01:33

1] Als je een auto was, wat zou je dan zijn? [/b]
Moeilijk moeilijk. Een auto die in de ochtend te vergelijken is met een Trabant diesel, in de middag een fijne Porsche en in de avond toch een puike DB9. Kortom waarschijnlijk een proto type sportwagen die alleen een zesde versnelling heeft.

A50. Moeders had zichzelf zojuist als cadeau een Alfa 33 16v gedaan, net uitgebracht.
Moest mijn broer even wegbrengen naar zijn studentenflat (zooihok) in Wageningen.
De 160 even aangetikt, om vervolgens te kijken wat het beestje werkelijk kon. Moeders stond erg raar te kijken toen ik in veels te kort tijdsbestek alweer voor de deur stond :hi . (Les: geef je auto niet zo snel mee aan de kids)

Nog niet zo heel lang gelden zegmaar. Een Audi A2 1.4 TDI en een Renault Clio Williams.
Wellicht zou er ooit een moment geweest zijn dat er auto's zoals een Opel Manta door mijn hoofd zijn gegaan, maar gelukkig was ik destijds véél te jong om dat nu nog te herinneren.

4] Hoe hoog mag van jou de maximumsnelheid zijn op een lege, overzichtelijke snelweg?
Met 130 a 140 zou ik genoegen nemen. Echter is het natuurlijk wel zo dat de lamballen dit ook gaan rijden. Daardoor verkies ik geen onbeperkte snelheid. Sommige kunnen gewoonweg niet met deze snelheid omgaan. En de Mini zuipt dan ook teveel.

Vroeger de weg richting Almelo. Flitsen was er destijds nog niet bij, en het ging er altijd zo hard. Tegenwoordig neem ik genoegen met het stuk A50-A73 richting Nijmegen tot aan net na de afslag Nijmegen-Dukenburg. In dit stuk leeft de Mini zich goed uit. Mooie bocht, goede mogelijkheid tot uit acceleren, doortrekken tot de volgende afslag, bocht helemaal doortrappen en uitlaten rollen tot de volgende afslag. Ach alles waar geen flitsers staan, en maar hopen dat ze niet een filmpje van je maken.

Tja, overtref Benno misschien: Mijn broer, omdat hij het in een erg korte periode toch zeer ver geschopt heeft. Mijn nichtjes omdat ze nooit datgene doen wat ik van ze verwacht. Mijn moeder natuurlijk om alles. De rest bespaar ik jullie. Ben dagelijks trots op mijn MINI, daarnaast op het feit dat ik weet dat er later een Cooper S komt. Dit te weten dat ik voor de aanschaf van de MINI nooit ergens een cent voor uitgaf (pinnerd). Mooie levensles geweest moet ik bekennen.

7] Wat zijn in jouw branche de nieuwe trends die zich net onder de horizon ontwikkelen?
Pff, hou me alleen bezig met mijn salaris. Hier ga ik jullie echt niet mee vervelen.

Op zijn km-vergoeding! Ik mag er een hoop bijleggen per maand, terwijl hij er zelf nog aan over kan houden.
Dat is toch een prima onderhandeling geweest.

Mini tester bij Hans of Berthil. Haalbaar zou logistiek manager zijn.

Natuurlijk n.v.t.

Wat mijn mp3 speler me mag verschaffen. In de file kijk ik er wel eens een clipje op.
Het is redelijk divers. Van 50-cent tot aan klassiek. Dit laatste natuurlijk niet achter een top 40 nummer.

Met een traan het gaspedaal indrukken en luisteren naar de luchtfilter (of tegen die tijd de S uitlaat).

Oei, dat is toch wel wat lang geleden. Ludlum, Het parsifal mozaïek.
Puike auteur. Heb inmiddels al wel de collectie compleet. Sommige staan erg mooi in de kast, zonder vouwen.

Wolf in schaapskleren(al kalend dat wel weer) :X

Ja, al kijk ik minder dan vroeger. Tegenwoordig niet zoveel de tijd meer op te kijken. Toptijd: Rtl4 met Olaf. Van beging tot het einde. Vrijdag al trainingen bekijken, op internet alles bijhouden. De filmpjes zijn van de veranderingen aan de auto's. Dat dan weer nakijken op internet. Kortom: Hele weekend niks anders dan Forumule 1. Zelfs op de pc zoveel racen, dat ik de bochten uit het hoofd kende. Om vervolgens weer na alle tips van de simulatie, tijdens het programma, narijden om....etc etc. Mooie tijd. :s De vriendin snapte er niks van, terecht ook achteraf....

Tijdje geleden alweer, maar veel te veel. Pa had een dienstwagen (voorzien van net een roder kleurtje dan de auto waar Benno in reedt ) waarin een sensor zat die de stoplichten kon bedienen. Houdt in dat je op ruime afstand het apparaat kon aanzetten, zodat je alsnog met een 'ruime' vaart makkelijk door het groene licht kon rijden. De opdracht die ik meekreeg was dus alleen achter mijn vader aan te rijden zodat hij zijn motor op het werk kon zetten. Anders zat hij zonder vervoer bij de dienstwissel. En nog veel meer van dit soort zaakjes. Maar goed, kan ben ik nog wel even bezig.

pff, dit is toch wel de moeilijkste vraag.
Met zoveel geld is alles puik. Of je ramt alles vol met de mooiste super cars (2e hands). Veel voor weinig zegmaar.
Of ik zou zoeken naar een uitwisselingsprogramma waarbij ik ieder half jaar de ene dikke auto kan inruilen voor de andere dikke wagen. En dat dan per vier ;) Je moet wat te kiezen hebben he.

200, op weg naar Almelo. Moeders (jaja daar is ze weer) had net een 316 executive gekocht. Mocht eindelijk de auto meenemen om op visite te gaan bij familie. Op de motor weet ik het niet meer precies. Hoe hard kan een R1100 RT?
Mocht op het laatste moment niet in de TT van een kennis (van de ouders) rijden. Weet niet precies wat een Audi TT Quatro doet, maar het zal harder gaan dan mijn huidige topsnelheid.

Daar durf ik niks meer over te zeggen. Niet meer dan ik heb, doch max de helft van mijn tegoed.

Maakt me niets uit. Als men maar 2keer per week langskomt met koffie.
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2007, 09:00

wie is de volgende? :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 feb 2007, 10:35

Geef de pen door aan Erik de Pieper,uhm perik.
Afbeelding
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 feb 2007, 18:24

1] Als je een auto was, wat zou je dan zijn? [/b]
een audi a6 tdi...eenmaal warm gedraaid behoorlijk krachtig

ik kan het me niet herinneren, maar het zal waarschijnlijk in de auto van mijn vader geweest zijn, een Passat Variant.

hmm genante auto's. die begeer ik niet zo snel... vind/vond de vw bora erg mooi, maar dat schijnt een te saaie lelijke bak te zijn... :?

bij 2 baans gewoon 120, bij 3 of meer onbeperkt. er zijn nog te veel vrachtwagens e.d. die elkaar gaan inhalen..als je dan met je 140+ komt aanrijden is dat te gevaarlijk..ook als het bijna leeg is.

met een mini is elke op en afrit een plezier... voorheen was de afrit van de a50 naar de a73 een feest. met gemak de rest van het verkeer inhalen op de afrit die een draai van 270 graden. tegenwoordig is de afrit van de a30 naar de a12 een uitdaging.. met 140 de binnenbocht pakken geeft extra plezier van de mini

Op mijn MINI. Verder nog niet veel, komt allemaal nog. Ben hard aan het werk om dat te bereiken.

weinig over te melden... de baas blijft maar nieuwe vestigingen bouwen, dit houdt het voor mij wel weer interessant..

Heb ik rivalen? Ik gun iedereen heel veel, kan soms best 'jaloers' worden als mensen hele dikke auto's hebben. Maar ja, als ze er hard voor hebben gewerkt, hebben ze het wel verdiend.. :wink:

zoals elk (bijna) elk jochie wilde ik vroeger profvoetballen worden. Auto's zijn een grote hobby van mij (geld is een beperking helaas) dus als ik daar iets mee zijn kunnen doen...

Ik krijg natuurlijk veeel te weinig.... :wink: In vergelijking met behaalde diploma's krijg ik iig te weinig betaald. Het is maar voor tijdelijk hou ik het maar bij.

Ik luister naar vanalles, voornamelijk heb ik de radio afgestemd op CAZ.

Nog 50 km genieten van de MINI. Daarna is ie niks meer waard...dus kan ie het museum in.. :lol:

Wat is een BOEK...?? Zullen waarschijnlijk studieboeken geweest zijn...

ambitieus

Ja graag. alhoewel het de laatste jaren steeds minder wordt. Ik denk door alle regeltjes e.d. dat het minder boeiend is geworden. Hoop dat Spijker nog wat kan aanrichten dit jaar. Maar wat zullen Schumi missen....

Met een auto... een rol tapijt van ruim 2 meter lang in een MINI vervoeren? Met de mini naar de Ikea?
In de auto daarentegen hou ik liever voor me... 8)

Een miljoen.. daar zit je sneller aan dan je denkt.. Een porsche moet er wel staan... Een AM ook. Voor woonwerk graag een A8 V10 TDI. Voor het ruige werk een Land Rover (eentje die wél door een beetje modder kan.. :mrgreen: ). Natuurlijk een hele dikke MINI.

De topsnelheid van de MINI. Op weg naar parijs 205 aangetikt.

Zoveel ik kan missen. Wil best wat kleiner leven voor een dikkere wagen. zolang ik me maar geen zorgen hoeft te maken of ik mijn rekeningen wel kan betalen. Daarnaast, kopen is makkelijk....onderhouden een stuk moeiljker.

Moest je nou echt je motorrijbewijs halen...
of
Had toch maar die Suzuki Alto gekocht...jij met je 911...
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

12 feb 2007, 00:17

Wie is nu??
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 feb 2007, 00:20

Ik luister naar vanalles, voornamelijk heb ik de radio afgestemd op CAZ :s .
(eentje die wél door een beetje modder kan.. ).
:lol:
Moest je nou echt je motorrijbewijs halen...
of
Had toch maar die Suzuki Alto gekocht...jij met je 911...
Dacht meer aan: Toch onvelig zo'n Bora. (of Zelfs met een Bora....) :D

Terug naar “Kletshoek”