ik heb ook gewoon een mini hart en daarom ben bang dat ik spijt krijg en aangezien die zaadjes van die geldboom ook niet echt door willen komen ik kan nou eenmaal niet zo makkelijk zeggen van o het bevalt me niet ik stap weer over maar om eerlijk te zijn heb ik al gekeken naar vw golf en jetta.maar daarintegen ook naar een r56cooper en dat dan helemaal bonkey maken.maar met me eigen blikkie ben ik ook nog steeds super tevreden.misschien gewoon lekker wieltjes weer wisselen ofzo.en er staan nog een paar modjes op het programma dus komt goed
wel jammer dat je bent overgestapt pik
Ik vind dit persoonlijk een beetje te ver getrokken Dit ziet er toch heel suf uit? Imo slaat dit af en toe een beetje door..
[/quote]
Liet deze gisteren even aan een groepje leuke meisje zien hier (vriendinnetjes van Rosalie) en die kwamen werkelijk waar niet meer bij van het lachen...Terwijl die meiden een gepimpte auto toch echt wel zien zitten.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
ik vind het gewoon dik!!maar als rosalie haar vriendinnen erom lachen post ik het niet meer
grapje het is inderdaad best ver doorgetrokken maar toch vet!ik kan zat auto's bedenken die er beroerder uitzien!
vaak is het ook de tijd en het denkwerk wat eraan vooraf is gegaan wat ik heel vet vind.velgen die voor de hand liggen kiezen met een standaard bandenmaat is makkelijk maar een stance/offset/ bepalen en berekenen dagen dan wel niet maanden zoeken tot je iets aparts hebt vind ik veel vetter!!
maar zo zie je maar dat over smaak niet valt te twisten