BMW X3 schreef:Mini Poeper,
Wat een schatje.
Aan de poten te zien, gaat ze nog flink groeien.![]()
Annet

Het is een jachthond die speciaal gefokt is op groot wild in Afrika.

BMW X3 schreef:Mini Poeper,
Wat een schatje.
Aan de poten te zien, gaat ze nog flink groeien.![]()
Annet
Nog wel, maar ik overweeg om op korte termijn mijn MINI (2005) in te ruilen voor een V50 of Freelander uit 2006/2007.BMW X3 schreef:Wat een prachtige hond.
Gaat dat wel passen in de Mini?![]()
Wij komen vanmiddag langs om alvast aan Max te laten wennen!henkietenk schreef:Gister voor het eerst Daya gezien! Net een te ruime zak met wat botten! Haha, heeft nog veel te veel vel, maar als het goed is trekt dat weer bij! Ik wilde 'm wel mee naar huis nemen. Echt een te leuk beestje!
Tis een kruizing tussen een Jack Russel en een Malthezer ofzo.. een "Boomer".. en het is inderdaad een schatje!Blont-007 schreef:Ahhhhhhhhhhhhh wat een droppie zeg, ik zou er zo eentje nemen.ArjandeV schreef:Even een update van onze hond, hijs inmiddels 4 maanden oud en zag er op het strand alsvolgt uit:
Welk ras is dit ?
Heb je nog een adres waar tie vandaan komt, en ik volg je ff hoe tie word als het het goed vind.ArjandeV schreef:Tis een kruizing tussen een Jack Russel en een Malthezer ofzo.. een "Boomer".. en het is inderdaad een schatje!Blont-007 schreef:Ahhhhhhhhhhhhh wat een droppie zeg, ik zou er zo eentje nemen.ArjandeV schreef:Even een update van onze hond, hijs inmiddels 4 maanden oud en zag er op het strand alsvolgt uit:
Welk ras is dit ?
Heb je nog een adres waar tie vandaan komt, en ik volg ff hoe tie word als het het goed vind.ArjandeV schreef:Tis een kruizing tussen een Jack Russel en een Malthezer ofzo.. een "Boomer".. en het is inderdaad een schatje!Blont-007 schreef:Ahhhhhhhhhhhhh wat een droppie zeg, ik zou er zo eentje nemen.ArjandeV schreef:Even een update van onze hond, hijs inmiddels 4 maanden oud en zag er op het strand alsvolgt uit:
Welk ras is dit ?
Ze weet inmiddels wat ze wel en niet mag maar als het ergens niet mee eens is, is bovenstaand ook al te merken. Ze laat haar ontevredenheid dan weten door spullen te gaan verslepen of te knauwen waarvan ze heel goed weet dat dat niet mag. Als ze vindt dat ze onterecht in haar bench zit begint ze deze (tot zover mogelijk) te verbouwen.RASKENMERK schreef: 'De houding van deze hond is niet die van een slaaf, maar van een partner en als zodanig dient hij ook behandeld te worden. Zijn eigen wil, vastberadenheid en gevoel voor eigenwaarde maken dat de Rhodesian Ridgeback niet gemakkelijk tot onderworpenheid kan worden gedwongen,
en niet iedereen is geschikt om een Rhodesian Ridgeback een passende opvoeding te geven, het vraagt nogal wat energie, en steeds maar weer consequent handelen.
ach wat een schatje Jurgen, stel je me even voor aan der met je housewarmingJurgen schreef:Onze Hond; twinkey genaamd.
Onze sponsors