Vanavond een reportage over Joanne

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2009, 22:16

Onvoorstelbaar.. wat een nachtmerrie moet dit zijn.. :cry: :cry:

Heel veel sterkte gewenst in ieder geval.

Grtz
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 mar 2009, 23:05

sterkte. Ik zag het zojuist op SBS6 news
paulsuus
Enthousiast
Enthousiast

28 mar 2009, 12:20

heel veel sterkte gewenst!!

Paul en Suzanne
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

30 mar 2009, 15:34

Gertjan, ik wist dit niet van jou.. Anders dan had ik het er zeker even met je over gehad..

Sterkte man..
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 mar 2009, 20:03

Ook van mij sterkte aan familie, vrienden en iedereen voor wie Joanne veel heeft betekend.
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mar 2009, 23:03

smartie schreef:Droevig en bizar verhaal zeg :oops:
Familie, vriendin, kennis van je?

Hoe dan ook sterkte gewenst en gecondoleerd.......
Ze was een vriendin van mijn zus. Zij zijn samen naar Oeganda geweest voor ontwikkelingswerk vorig jaar en ze waren druk bezig met de stichting Mukwano die Joanne heeft opgezet.

Best raar als je dan bedenkt dat je haar vorig jaar nog hebt opgehaald enzo dat ze nog vrolijk over Oeganda vertelde en alles.
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 mar 2009, 18:56

That sucks! Sterkte!

Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

02 apr 2009, 00:06

Oeps Getzz, sorry was het topic even kwijt, las vandaag ook het hele verhaal in de Apeldoornse Courant.

Tja dan is een motorblokje maar een stukkie ijzer en stelt gewoon helemaal niks voor bij dit drama.

Ik wens jou en je zus, en natuurlijk alle anderen veel sterkte de komende tijd. :|
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

02 apr 2009, 21:42

Sterkte de komende tijd.
Afbeelding

Volledig MINI minded!

02 apr 2009, 23:58

Thnx everybody.

Voor diegene die een berichtje voor Joanne`s ouders, broer en schoonzus en familie en vrienden in het condoleanceregister willen zetten kan dat op

http://www.joannenoordink.nl
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2009, 17:38

Vanavond is er een reportage over Joanne in het programma `t Zal je maar gebeuren om 23:35 op nederland 2

Als op 11 december 2008 Joanne Noordink uit Aalten plotseling verdwijnt, breekt er voor haar ouders Helma en Arent Noordink en broer Thomas een tijd aan van martelende onzekerheid. Pas na 103 dagen komt er nieuws, afschuwelijk nieuws. De verbijstering wordt nog groter als blijkt dat een dorpsgenoot al die tijd de gruwelijke waarheid kende, maar verzweeg. Helma en Arent blikken terug op de meest vreselijke tijd van hun leven. Openhartig schilderen ze een portret van een dochter die nog zoveel plannen had. Ook praten ze over de diepe littekens die 103 dagen van onzekerheid bij hen achterlieten. Op de dag van de uitzending, 17 november, zou Joanne 28 jaar zijn geworden.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2009, 00:57

Ik heb het net gezien en dat was een indrukwekkende reportage :shock:

Vooral het stukje van de begrafenis met Ilse DeLange muziek deed me wat! :cry:

Verschrikkelijk wat er gebeurd is! En te bedenken dat het ook alweer bijna een jaar geleden was..... De tijd vliegt.

Wat ik niet helemaal gevolgd heb is hoe het met de dader is afgelopen? Ik hoop dat zijn straf niet mild zal zijn, maar dat zal toch wel weer tegenvallen :?
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2009, 19:32

Sven schreef:Ik heb het net gezien en dat was een indrukwekkende reportage :shock:

Vooral het stukje van de begrafenis met Ilse DeLange muziek deed me wat! :cry:

Verschrikkelijk wat er gebeurd is! En te bedenken dat het ook alweer bijna een jaar geleden was..... De tijd vliegt.

Wat ik niet helemaal gevolgd heb is hoe het met de dader is afgelopen? Ik hoop dat zijn straf niet mild zal zijn, maar dat zal toch wel weer tegenvallen :?
Het was zeker een erg mooie reportage! Ik vond het persoonlijk ook best moeilijk om het te zien. Vooral de uitspraken die de vader van Joanne deed in de aflevering vond ik emotioneel.

De strafzaak tegen de dader loopt nog. Hij kan nu alleen heel veel onzin vertellen omdat Joanne geen tegenwoord meer kan geven. Ik weet niet precies wanneer de strafzaak weer wordt opgepakt want momenteel is de advocaat van de dader nog bezig met nader onderzoek
MINIchica
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 nov 2009, 22:05

Heb de documentaire ook gezien gisteravond en kom toevallig dit topic tegen! Vond het persoonlijk een aangrijpende documentaire, maar ook een mooi relaas van haar ouders, familie en vrienden over hoe levendig en avontuurlijk Joanne als persoon was.

Het is en blijft een vreemde en erg onwerkelijke gewaarwording dat iemand zoals zij, die zo vol in het leven stond, zo abrupt van het leven ontnomen is. Het deed me ook zo enorm stilstaan bij de vermissing van de zus van een oud klasgenote en vriendin waar ik vaak over de vloer kwam. Ook zij is uiteindelijk teruggevonden niet al te ver van huis...

Ontzettend veel sterkte toegewenst, zeker omdat de documentaire en de lopende strafzaak ongetwijfeld de nodige emoties losmaakt.
Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

21 nov 2009, 09:40

Zojuist de herhaling gezien en het is inderdaad een mooie documentaire geworden.

Ook mooi om te zien dat de politie waar altijd iedereen op staat te zeiken zo hun best heeft gedaan om de zaak op te lossen. Een eresaluut langs de route vind ik dan ook een erg mooi gebaar.
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”