Voor welke voetbalclub ben jij??
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Ooit eens in Spa Francorchamps bij een F1 race geweest. Werd er na afloop flink gemat op een parkeerterrein omdat het uitrijden niet door parkeerwachters geregeld werd. Mensen gaven elkaar niet de ruimteGetzz schreef:Ik vind al die ellende eromheen zo jammer! Als ik bij een Formule 1 wedstrijd ben zitten verschillende fans door elkaar en juigen voor de winnaar ook al is dat niet hun favo rijder! Echt een topsfeertje... Helaas is dit niet mogelijk met voetbal en verpesten een grote groep rotte appels de lol voor de rest!
Ik hou zelf alleen van WK`s en EK`s

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

@Sven, was eerst natuurlijk wel janken. Wij hebben thuis een aantal jaarkaarten. Mijn ene zoon in vak P, de andere in vak 312 en ik deel samen met een buurman en één van mijn zakenlijke relaties 2 stoelen in vak 315. Volgende week weer met klanten naar Feyenoord - PSV. Gelijkspelletje, is weer goed voor Twente. 

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Overigens is er natuurlijk helemaal niets mis met agrariërs maar ik bewerk geen land en hou geen beesten.
Tevens worden de prijzen weer aan het einde van het seizoen verdeeld, net als de afgelopen jaren.

Toch jammer dat je ons, mede Miniclub leden, uitmaakt voor boeren.coné schreef:ach we gunnen die boeren ook een keer een lolletjehanskramer schreef:Vanaf vandaag eindelijk alleen aan kop!!

Overigens is er natuurlijk helemaal niets mis met agrariërs maar ik bewerk geen land en hou geen beesten.

Tevens worden de prijzen weer aan het einde van het seizoen verdeeld, net als de afgelopen jaren.

Onze sponsors