Rekenwonder gezocht.... HELLUP!! lol
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Hahah 
Wel I rest my case
Ik was die tegenpartij 
Maar om het simpel uit te leggen
Een verkoper wil van zijn product 100 euro. Echter de staat wil daar ook 21% van. No way dat een verkoper dat betaald dus de prijs bedraagt voor de klant 121 euro.
Dus de 100% is voor de verkoper, + 21% voor de staat.
Als je er vanuit gaat dat jij als klant 100% betaald, dan krijgt de verkoper niet zijn 100 euro, maar 79 euro, dus verliest hij...
Dus jij betaald altijd meer dan 100% afhankelijk van hoeveel je staat vraagt komt dat percentage erbij.

Wel I rest my case

Maar om het simpel uit te leggen

Een verkoper wil van zijn product 100 euro. Echter de staat wil daar ook 21% van. No way dat een verkoper dat betaald dus de prijs bedraagt voor de klant 121 euro.
Dus de 100% is voor de verkoper, + 21% voor de staat.
Als je er vanuit gaat dat jij als klant 100% betaald, dan krijgt de verkoper niet zijn 100 euro, maar 79 euro, dus verliest hij...
Dus jij betaald altijd meer dan 100% afhankelijk van hoeveel je staat vraagt komt dat percentage erbij.
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
nog ff van mijn kant ook de bevestiging.
BTW wordt geheven over 100% van de prijs. De prijs inclusief BTW is derhalve 121%.
De enige juiste methodiek is derhalve de door LUV2XLR8 genoemde.
bedrag delen door 121 x 100 = dus antwoord B
BTW wordt geheven over 100% van de prijs. De prijs inclusief BTW is derhalve 121%.
De enige juiste methodiek is derhalve de door LUV2XLR8 genoemde.
bedrag delen door 121 x 100 = dus antwoord B

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
x en / gaan voor + en -
Sorry, maar de voorgaande BTW opgave vond ik wel een heel makkelijk...
Als je hier moeite mee hebt doe je er verstandig aan eens een keer wiskunde boek te pakken.
Sorry, maar de voorgaande BTW opgave vond ik wel een heel makkelijk...
Als je hier moeite mee hebt doe je er verstandig aan eens een keer wiskunde boek te pakken.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

ik hoef alleen maar tot op 6 cijfers achter de komma uit te rekenen wat iemand voor een afdrukje op een printer moet betalen.Pascal R schreef:Koop dus enkel wetenschappelijke rekenmachines en gooi die andere rommel buiten.hanskramer schreef:Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord. De calculator zal dat echter niet doen. (tenzij je inderdaad met haakjes kunt werken)

Onze sponsors