Zal na ontvangen van de diverse offertes ook daar eens heen rijden of bellen..
GreyCooperS opvolger...
- GreyCooperS
- Forum Junky
- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
leuk he nieuwe auto's kijken! succes Peter, ik heb zo wel het vermoeden dat dat wel goed komt.
9k
das wel een hele beste afschrijving, is dat met of zonder je mods?
jammer dat het geen R53 is, anders konden we bij Beek vrijdag alles ff overzetten
Ff proefritje maken in die 3 coupe vrijdag, BMW Den Haag zit om de hoek, krijg je van Rob en mijzelf wel een ongezouten mening
9k
jammer dat het geen R53 is, anders konden we bij Beek vrijdag alles ff overzetten
Ff proefritje maken in die 3 coupe vrijdag, BMW Den Haag zit om de hoek, krijg je van Rob en mijzelf wel een ongezouten mening
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Oke, laat die MINI maar vallen en ga voor die McLaren
Maar alleen als ik een rondje mee mag
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha...zit alleen al 256.000 BPM op
Woosh! schreef:Oke, laat die MINI maar vallen en ga voor die McLaren![]()
![]()
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
(lees: je auto overkopen voor zeg... miljoentje
)
oh.. hmmm misschien wil die serie waar jou auto in schitterd wel een donatie doen?GreyCooperS schreef:Woosh! schreef:Oke, laat die MINI maar vallen en ga voor die McLaren![]()
![]()
(lees: je auto overkopen voor zeg... miljoentje
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vind die McLaren eigelijk een beetje foelelijk....plus; ik denk dat daar niet zoveel mod's voor te krijgen zijn, dus dan ga je je al snel vervelen denk ik.
Vind het wel superjammer dat je je dikke ride weg wil doen. Vrijdagochtend bij Beek maar even shoot houden he. Deze week wordt alweer lastig om nog op een andere dag te meeten.... Mss volgende week ofzo, als je ook nog bij Van Poelgeest gaat kijken (eventueel...)
Vind het wel superjammer dat je je dikke ride weg wil doen. Vrijdagochtend bij Beek maar even shoot houden he. Deze week wordt alweer lastig om nog op een andere dag te meeten.... Mss volgende week ofzo, als je ook nog bij Van Poelgeest gaat kijken (eventueel...)
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
laatste ping heb ik gisteren rond 20:00 van je gehadMats schreef:BMW e92!! Zo'n mooie auto. (ik ben ook helemaal geen MB fan).
p.s. had je mn ping nog ontvangen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mss via pm even de specs, prijs en mogelijkheden sturen aan mij?
Wie weet...ik kan de S ook zonder inruil achterlaten bij de dealer, maar dan is de afschrijving nog hoger...jbcola schreef:Peter, de persoon die mijn Clubman wilt overnemen heeft nog een mooie E92 in de verkoop!!
Misschien kunnen we elkaar helpen
Mss via pm even de specs, prijs en mogelijkheden sturen aan mij?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors