Vandaal tegen wil en dank...
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
tjah er kunnen bij de gemeente soms dingen snel gebeuren, als ze zelf maar willen. Zou wel leuk zijn als die mensen eens in een stad gingen lopen
kunnen ze heel de stoep vol zetten met paaltes
BigD
Ivo schreef:Hoeveel MINI's passen er op die stoep? Misschien een leuke plek voor een meeting.
ditmushrop schreef:Ik vind Ivo's idee wel sterk. Gewoon met een hele club MINI's daar op de stoep gaan staan en even lekker uitgebreid gaan staan wassen en poetsen.

tjah er kunnen bij de gemeente soms dingen snel gebeuren, als ze zelf maar willen. Zou wel leuk zijn als die mensen eens in een stad gingen lopen

BigD
the F56 story of Brenda
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Wat een kansloos gebeuren zeg... en vooral dat paaltje wat er staat. Wonen die 2 heren toevallig bij je in de straat? Voortaan ook maar eens lastig doen als hun hun auto aan het stofzuigen zijn voor op de stoep..
Maar wat ik hier ergens anders las, gewoon 's avonds laat dat paaltje uitgraven is wel een puik idee

Maar wat ik hier ergens anders las, gewoon 's avonds laat dat paaltje uitgraven is wel een puik idee

- Kaasvrouwtje
- One wheel wonder
Bericht
Dank jullie wel voor alle reacties!
Ik vind de paaltjes niet storend genoeg om ze eruit te gaan halen (te veel werk en je kan er toch zo langs rijden...).
Ook stiekum serieus nagedacht om een stoep-meeting te organiseren, maar ik denk dat daar wel een heleboel gezeur van kan komen en ik ben eigenlijk wel een mietje wat dat soort dingen aangaat
, mocht ik nou over een paar weken toch een boete binnenkrijgen voor vernieling, dan doen we wel een protest meeting 
Ik vind de paaltjes niet storend genoeg om ze eruit te gaan halen (te veel werk en je kan er toch zo langs rijden...).
Ook stiekum serieus nagedacht om een stoep-meeting te organiseren, maar ik denk dat daar wel een heleboel gezeur van kan komen en ik ben eigenlijk wel een mietje wat dat soort dingen aangaat

Laat geen dag voorbij gaan zonder minimaal een klein stukje te hebben gereden in je Mini!
- peter kortekaas
- Leerling Mini lid
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
Als je in eerste instantie had verduidelijkt dat je daar staat (ipv op de weg) vanwege de veiligheid tijdens het poetsen (zoals je ook in post #1 schrijft) , dan was dit nooit een issue geweest.
Maar dat is achterafpraat , daar kom je natuurlijk niet op wanneer je daar staat en iemand begint ineens (onverwacht) tegen je te oreren.
Als je in eerste instantie had verduidelijkt dat je daar staat (ipv op de weg) vanwege de veiligheid tijdens het poetsen (zoals je ook in post #1 schrijft) , dan was dit nooit een issue geweest.
Maar dat is achterafpraat , daar kom je natuurlijk niet op wanneer je daar staat en iemand begint ineens (onverwacht) tegen je te oreren.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ondanks dat dit echt een non-issue is, mag je volgens mij heel officieel niet eens je auto wassen op straat.
Normaal gezien maakt niemand er een probleem van, maar het kan vallen onder milieu verontreiniging..
daarom zijn er speciale wasboxen waar je je auto kan wassen..
hoe dan ook.. dat er dan 2 idioten moeten vertellen dat je de stoep aan het vernielen bent, slaat compleet nergens op.
Ik ben wel in voor zo'n protest meet
Normaal gezien maakt niemand er een probleem van, maar het kan vallen onder milieu verontreiniging..
daarom zijn er speciale wasboxen waar je je auto kan wassen..
hoe dan ook.. dat er dan 2 idioten moeten vertellen dat je de stoep aan het vernielen bent, slaat compleet nergens op.
Ik ben wel in voor zo'n protest meet

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors