Vrolijke paashaas

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

11 apr 2007, 14:45

karretje schreef:En eigenlijk heel leuk om er eens een ritje naar toe te maken met zijn allen.Afbeelding
Ik durf het bijna niet te zeggen ............................ :oops: maar weer een Minitrein gespot vandaag!!!!:dansen

Groetjes Karin & Martin.
Jaaaaa, ik wil. :D :D :D :D :D

Jij jij, mazzelkont :evil: Ik heb nog aan je gedacht in de buurt van Koewacht en ook aan de MINI-TREIN. Ik had ook al zo'n donkerbruin vermoeden en dat was ook wel een beetje de reden dat we die kant op zijn gegaan. Maaaaaaar
Zeebrugge vonden we wat te ver om. We hadden al zoveel tijdsverlies. We waren tegen half tien vertrokken en hebben er bijna 4 uur over gedaan(192km)%^%$$###^%$### vette file.Weet jij een sluiproute? Bij Eeklo was het echt heel erg. Gister viel dat dus wel mee denk ik.
Leuke foto's Karretje :Foto :Foto (shakeit) Knokke= Ministad :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Peerkie
Be Mini
Be Mini

11 apr 2007, 15:03

Hee, twee stuks Oxygen Blue! Helaas niet de mijne, de velgen kloppen niet en de tankdop ook niet...
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

11 apr 2007, 15:07

Peerkie schreef:Hee, twee stuks Oxygen Blue! Helaas niet de mijne, de velgen kloppen niet en de tankdop ook niet...
Hoopte al dat je hier even zou kijken. Zou leuk zijn geweest als jouw trots er werkelijk tussen had gestaan :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

11 apr 2007, 20:34

He, jammer peerke dat het niet klopte, zou wel leuk geweest zijn. :wink:

@ Pretty,

Jeetje, dan was het wel superrrdruk zeg, zo lang over gedaan :shock: vandaar dat we maandag ook maar niet zijn gegaan, wat eerst wel de bedoeling was.
Een echte sluiproute week ik niet echt eingelijk. :roll:
We nemen wel eens een andere route via Breskens / Sluis , maar dat is al gauw een 35 min. verder rijden, dus ja. :s

Een ritje moeten we zeker eens doen van de zomer tof. :P Met z'n allen..........

@ Ida,

Idd. ook nog een :Foto van dichtbij, speciaal voor peerke. :wink:

Afbeelding
MINI...................................The best there is.

Terug naar “Kletshoek”