Yup, dat is zeker ook bij de 9300. Bij de E90 is die iets minder. Niet qua overzichtelijkheid, maar wel qua mogelijkheden. Het is allemaal net wat minder. Of Nokia dat nog gaat veranderen weet ik niet, maar anders komen er wel 3rd party apps die je kunnen helpen.
Tsja, ik zit ook bij onze rode vrienden uit Maastricht..... zegt dat iets..... Pushmail was een tijdje gratis en toen heb ik het geprobeerd. Nuttig niet echt, maar als je het wil moet je gewoon een MS Exchange server neerleggen bij jullie op kantoor. Dan kan je met een goedkoop abonnement ook je mail downloaden. Kost het je geen pushmail kosten, want da systeem werkt niet bepaald super....
Tsja, die toetsen op de voorkant zijn touch-panel toetsen. Je kan ze niet fysiek indrukken, maar je moet ze aanraken. Het is maar de vraag of je dat zo fijn vindt. Daarnaast wil dat er nog wel eens mee uitscheiden.
Kijk ook eens naar de Samsung E900 in het roze dan. Daar kan je meer mee, maar is wel minder mooi (vind ik). Ook de 7373 van Nokia is wellicht wat voor je. Echt vrouwenmodel.
Voor de vrouwen is er veel de laatste tijd.
- Samsung E500, E570, E420, E900 in diverse kleuren
- LG KG800 wit en roze
- Nokia l'amour series (7360 pink, 7373 en 7390)
- Motorola KRZR
- Sony Ericsson Z610i
Hier vind je alle ladyphones die er momenteel zijn:
Dank MR dank ik ga eens ff shoppen
Ik heb nu die Pink Razr maar niet mijn ding, geheugen is steeds vol en ik heb er niks opstaan. O ja een ook nog een abbo van 65 euro per maand, was een beetje overmoedig.
hahaha, let op voor de volgende keer! Die RAZR leek zo leuk van de buitenkant, maar aan de binnenkant wisten we wel beter...... Laat maar horen waaruit je gaat kiezen. Hoor het graag! Succes met de zoektocht.... Tsja dat kan nu goedkoper met die abo's!
De batterij doet het ongeveer een dag of 4 en dan moet ik weer opladen, maar dat geheugen gek word ik er van.
Leuke ringtone die koop ik dan en dan kan ik hem niet installeren want dan zegt tie dat me geheugen vol is.
Blont-007 schreef:Die chocolate van LG in strawberry is dat wat of ziet het er alleen maar leuk uit??
Me like.
You no shop, Blont-san!
Fingers stay off Chocolate!
Toen we voor 'n mobieltje voor m'n vrouw waren aan het shoppen, wilde ze ook dolgraag die Choclate eens "vastpakken". De verkoper was al erg terughoudend...
Anyway,
Toch aan gezet, effe tegen het oor gehouden & daarmee ook tegen de wang.
En voila, de prul ging al direct 112 bellen.
Werkt goed he, zo'n winkel speciaal voor vrouwen telefoons
N73 betere batterij:
- Gooi je 3G dataverbinding uit! Kan je alleen niet meer snel internetten of videobellen. Gebruik je dat niet dan scheelt dat batterijtijd.
- Zet je schermhelderheid lager
- BT constant aan via parrot vreet enorm. Ga maar eens navigeren en dan constant een verbinding open zetten met een GPS ontvanger. Uurtje of 3 a 4 en het is gebeurt. Veel bellen in de auto via BT helpt ook niet echt. Dan gebruik je nu juist weer die BT functie. Ik zou een houder met lader aanleggen in de auto.
- Koop een autolader!
Vier dagen moet haalbaar zijn met relatief normaal gebruik. Bel je constant en zo dan gaat het wel hard! Vaak het scherm aan helpt ook niet echt. Niks is erger dan mijn N95, die het hooguit een dag volhoudt
MR
Weet jij misschien of ik die nieuwe E90 kan reserveren voor december dit jaar.
je vermelden dat ze in een beperkte oplage geleverd zullen worden en denk dat ik dan net buiten de boot val.