Dat is denk ik ook al een reden waarom de Bini's van dit forum slecht vertegenwoordigd waren.
Die gasten moeten maar mooi hun eigen dingen blijven organiseren
* (ff zonde gekheid: het is een scheldwoord uit het classic mini-wereldje voor een mooie MINI, combinatie van Bmw en MINI)
(oh ja....er zijn ook liefhebbers van zowel classic als new en andersom, maar die Bini is er niet uit te krijgen. Vind MINI en mini een betere oplossing.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Er zijn mensen met een heel uitgesproken mening, maar laten we dat niet generaliseren en ook niet op de persoon of de hele groep buitenspel zetten. Als je dit evenement niks vind, prima maar ga dan niet negatief lopen doen want daar schiet niemand wat mee op.
Als ik bij Minisevenclub ritten meedoe zijn er mensen die me negeren vanwege mijn New MINI. Dat zegt meer over hen dan over mij. Ik vind het allemaal prima. En als je het leuk vindt dat een evenement van een ander niet zo lekker loopt, zegt dat iets over jou? Volgens mij zijn we allemaal met onze hobby bezig...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Voor zover ik weet ben ik 1 van de weinige die uit een classic mini naar een newMINI ben overgestapt (althans die zich op een forum laat horen) Blijkbaar is het toch nog steeds een heet hang ijzer dat new versus old.
Ik hoop, en geloof ook, dat ze een leuk weekend hebben gehad in Lelystad. Laten we iedereen zijn eigen dingetje laten doen in de mini/MINI wereld.
En als ik me niet vergis is het juist BMW die al die "speciale" mini's uit het verleden naar Lelystad heeft gehaald, maar dat terzijde.
Ja, dat klopt ook. Vind het initiatief ook goed. Alleen dan achteraf weer zo'n opmerking plaatsen vind ik beetje waardeloos. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Tevens is het goed dat iedereen zijn eigen mening heeft
Ik heb zelf een classic Mini gehad.
En met mijn MINI aan verschillende ritten meegedaan tezamen met Classic Mini's.
Of ik werd genegeerd of er kwam ander commentaar op MINI's.
Dat is erg jammer want we zijn inderdaad allemaal met onze hobby bezig.
59 mensen van het NewMINIclub forum hadden in deze poll aangegeven dat men wel naar Lelystad wilde komen voor de record poging. Als daar op een gepaste en duidelijk manier vanuit de IMM organisatie op gereageerd was hadden dat er nog veel meer kunnen zijn als de NewMINIclub voor een goed doel kort aan de 200 MINI's kunnen samenbrengen.
ik heb 8 classic's gehad en 1 new mini..WHAHAHA BINI
als ik nu een auto zou kunnen kopen zou het een new mini worden en het liefst een clubman.
als ik de ruimte zou hebben zou ik er graag een classic bij hebben
ik moet ook zeggen dat ik het super jammer vind dat mini's en MINI'S door vele classic rijders niet samen kunnen gaan
corgilist is van een classic naar een cooper s gegaan