En wat doen de miniclubers met Kerst??
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vind wel gezellige tijd, Weekend voor de kerst naar het uigestorven Kortgene in Zeeland. 1e kdag vreten en peren. Tweede kerstdag s'middags al naar cafe beetje peren en Darten, ouwehoeren. Derde kerstdag werken. Willen tweede kerstdag ook nog wel eens ergens een kerk in wandelen en wat kaarsies branden voor zus en ouders.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Voor mij ook de mooiste tijd van het jaar, lekker warm binnen zitten bij een mooi opgetuigde kerstboom.
Ga zelf lekker 3 dagen uiteten dus dat wordt weer sporten na de kerst!!
gr.
floris
Ga zelf lekker 3 dagen uiteten dus dat wordt weer sporten na de kerst!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Wij beginnen op 24 december. Komt schoonmoeder eten.
1ste kerstdag laat in de middag naar mijn zus om met de hele familie (nu kan het nog)kerst te vieren. (gaat gewoon over eten, drinken en snoepen)
2de kerstdag laat in de middag naar mijn vriendin om daar nogmaals te eten, drinken en snoepen.
Maar daar kunnen we nog even lekker gaan wandelen met de hond. Als het weer een beetje meezit.
Ik hou er wel van.
Dan nog gewoon weekend. Lekker niets doen. En dan weer gewoon werken.
Annet
1ste kerstdag laat in de middag naar mijn zus om met de hele familie (nu kan het nog)kerst te vieren. (gaat gewoon over eten, drinken en snoepen)
2de kerstdag laat in de middag naar mijn vriendin om daar nogmaals te eten, drinken en snoepen.
Maar daar kunnen we nog even lekker gaan wandelen met de hond. Als het weer een beetje meezit.
Ik hou er wel van.
Dan nog gewoon weekend. Lekker niets doen. En dan weer gewoon werken.
Annet

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Moet je dan niet de kalkoen aansnijden???zmorf schreef:werken alle twee in een slagerij.............
Dus blij dat ik zowel 1e als 2de kerstdag niets MOET![]()
lekker lui op de bank dvd tje kijken,lekker (makkelijk) eten,en uitrusten.
FIJNE FEESTDAGEN MINICLUBBERS

Onze sponsors