MINI in the snow
- crossbytje
- Bijna verslaafd
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
erg leuk hoor, sneeuw en een MINI (met overmatig gebruik van de handrem)

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie nu pas dat onze kentekens echt belachelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen. Jij hebt 11-TH-FD en ik 07-TH-FD. Dikke kans dat onze auto's op dezelfde dag (bij dezelfde dealer) op kenteken zijn gezet..ParklaneS schreef:Ik was ook even bezig zaterdag :
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- ParklaneS
- Mod virus alert!
Bericht
Hij is geleverd door Dusseldorp destijds. productiedatum 25-8-2006.
Heb ik al in 2 eerdere topics opgemerkt maar ja dat kloptFloor-is schreef:Ik zie nu pas dat onze kentekens echt belachelijk dicht bij elkaar in de buurt liggen. Jij hebt 11-TH-FD en ik 07-TH-FD. Dikke kans dat onze auto's op dezelfde dag (bij dezelfde dealer) op kenteken zijn gezet..ParklaneS schreef:Ik was ook even bezig zaterdag :

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb een keer bij een vriend gezeten die zn auto zodoende total los reed (was welliswaar een wat oudere auto)....
neemt niet weg dat t zo wel heel leuk is om te doen ja
X2crossbytje schreef:brrrr, ik zou heel erg bang zijn van die bomen en verkeersborden...

heb een keer bij een vriend gezeten die zn auto zodoende total los reed (was welliswaar een wat oudere auto)....

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors