Blijkbaar heb ik mezelf hier ook nog niet gemeld net zoals Floris.
Ik werk bij MINI Jan de Jong in Hilversum en verkoop MINI's!!! Hoe leuk wil je het hebben hobby en werk!
Wie heeft wat voor job?
- Gydo
- 4 op een rij!
Bericht
Word op Eindhoven airport opgehaald door me vader in mijn R53!
Thanks for the support
Haha, nee ik zit bij het 44e. Hier in Kunduz is het vrij rustig. Ik weet me nog wel aardig te vermaken maar nu na 6 maanden wil ik toch wel graag naar huis!maus105 schreef:Gydo schreef: zal na terug komst de overstap gaan maken naar de Koninklijke Marechaussee.![]()
grapje. Ben je van 42? Valt er nog wat te beleven daar?
Veel succes nog daar en zorg dat je heel terug komt

- Marcel-E
- 4 op een rij!
Bericht
Jammer dat we op het bisonspoor geen beter plek hebben kunnen vinden. Wellicht in de toekomst weer terug in Maarssenbroek!
Daar was ik toevallig verantwoordelijk voor. Denk dat je er helaas niet genoeg kwam. We hebben een maand lang uitverkoop gehad, incl. Posters en kortingen.Aantje schreef:Die gasten hebben zojuist de winkel gesloten hier in Maarssenbroek zonder een fatsoenljik briefje op te hangenMarcel-E schreef:Ik werk als district manager bij Halfords
Jammer dat we op het bisonspoor geen beter plek hebben kunnen vinden. Wellicht in de toekomst weer terug in Maarssenbroek!
- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik werk voor de baas van Nederland?
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Collegaaamarcel.no schreef:met een duur woord noem ik het roadmanager (vrachtwagenchauffeur) bij een transport bedrijf in Oslo.
Rij lekker de hele dag in en rond Oslo in de rondte.
Na 19 jaar internationaal bevalt me dit toch eigenlijk ook best goed.
Lekker elke avond op de zelfde bank.....

Onze sponsors