Het grote iPhone topic!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn 3GS gaat naar de vriendin en die van me pa is zo goed als zeker verkocht, en zeker niet in perfecte staat.
Greg kennende gaat de zijne niet voor weinig
Jurgen: Heb op mijn 4 de backup geladen van mijn gejailbreakte 3GS. Ik had 'Make It Mine' (waarmee je de naam vd operator kan veranderen) en deze is gewoon los overgegaan
Ook een paar 'gratis' apps die op mijn 3GS stonden en na update van 3.1.3 naar 4.0.1 zijn blijven staan. Ook de wijziging via MIM is gebleven.
Achja
Maakt idd nog nette pics en is een felle flits om op 0,5m in je gezicht te krijgen in het donker
Heb nu op de 4 "Springflash". Kan je via "Activator" instellen dat de flitser als lampje fungeert (bij mij dmv sleep butten ff ingedrukt te houden).
Greg kennende gaat de zijne niet voor weinig

Jurgen: Heb op mijn 4 de backup geladen van mijn gejailbreakte 3GS. Ik had 'Make It Mine' (waarmee je de naam vd operator kan veranderen) en deze is gewoon los overgegaan

Ook een paar 'gratis' apps die op mijn 3GS stonden en na update van 3.1.3 naar 4.0.1 zijn blijven staan. Ook de wijziging via MIM is gebleven.
Achja

Maakt idd nog nette pics en is een felle flits om op 0,5m in je gezicht te krijgen in het donker

Heb nu op de 4 "Springflash". Kan je via "Activator" instellen dat de flitser als lampje fungeert (bij mij dmv sleep butten ff ingedrukt te houden).
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mijn 3Gs gaat ook naar mn meisje..sorry Dick (en is trouwens intensief gebruikt dus niet meer als nieuw)
Kan ik straks mijn 4 gewoon aan iTunes hangen en de backup van mn 3 erop zetten?

Kan ik straks mijn 4 gewoon aan iTunes hangen en de backup van mn 3 erop zetten?
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Je zit waarschijnlijk niet bij Mobistar? Want ik denk, enfin ben eigelijk zeker, dat hij er enkel die settings van Mobistar er terug in zet.GeoBem007 schreef:Heb'k ook gedaan
Komt véééél over, wel handig. Enkel de settings van mijn 3G zijn niet mee overgegaan.. Maar die van mijn wifi wel..
Ach, zal ook met de microsim te maken hebben zekers?
Onze sponsors