Pas op, ik zou het niet kopen hoor
Het Apple topic
- ginoceros
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Gekke jongens ... die van Apple .. dit had je idd al eens aangegeven.Jurgen schreef:Ja maar eerder naar de 30ste oktober Maarten
@che: iPhone in België heeft niks met Apple te maken
Aangezien Apple België zelf bij ons een bestelling heeft staan voor iPhones...![]()
![]()
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Rare alleen is dat Apple België niet bestaat omdat het Apple Benelux is. Dan zou je verwachten dat het in NL ook een groot probleem moest zijn.Che schreef:Gekke jongens ... die van Apple .. dit had je idd al eens aangegeven.Jurgen schreef:Ja maar eerder naar de 30ste oktober Maarten
@che: iPhone in België heeft niks met Apple te maken
Aangezien Apple België zelf bij ons een bestelling heeft staan voor iPhones...![]()
![]()
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bij mijn 'bron' hebben ze een grote levering gehad..
Heb op 3 weken tijd zowel Greg als mijn vader voorzien van een 32GB 3GS
Ze zetten nieuwe klanten nog op de lijst, goeie of bekende klanten geven ze eentje mee als ze erachter vragen of 'schuiven ze voor' op de wachtlijst
Smeerlapkes, maar ben wel content
Heb op 3 weken tijd zowel Greg als mijn vader voorzien van een 32GB 3GS
Ze zetten nieuwe klanten nog op de lijst, goeie of bekende klanten geven ze eentje mee als ze erachter vragen of 'schuiven ze voor' op de wachtlijst
Smeerlapkes, maar ben wel content
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
PROBLEEM met m'n I mac.
Sinds de Sneeuwluipaard er in zit wordt ik continu uit bepaalde programma's gegooid.
Photoshop, als ik foto's wil uploaden op mijn site, en gisteren met het versturen van foto's via mail.
Gewoon online zijn geeft geen enkel probleem.
Weten jullie wat er aan de hand is, en evt. een oplossing.
De I mac (20 inc, zilveren rand) is nu bijna 2 jaar oud.
Het vreemde is dat het me op m'n MacBook niet overkomt, die is nog geen jaar oud.

Sinds de Sneeuwluipaard er in zit wordt ik continu uit bepaalde programma's gegooid.
Photoshop, als ik foto's wil uploaden op mijn site, en gisteren met het versturen van foto's via mail.
Gewoon online zijn geeft geen enkel probleem.
Weten jullie wat er aan de hand is, en evt. een oplossing.
De I mac (20 inc, zilveren rand) is nu bijna 2 jaar oud.
Het vreemde is dat het me op m'n MacBook niet overkomt, die is nog geen jaar oud.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
@ Jurgen: Ik zeg altijd Photoshop, maar het is Elements 6.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors