Het grote iPhone topic!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een iPhone4 en ben zeer tevreden met het apparaat. HD filmen, het scherm en de foto's op een hoge resolutie, dit ziet er allemaal erg goed uit.
Toch is me iets raars opgevallen...
Als ik nu de Youtube app open en een HD filmpje opzoek en afspeel is de kwaliteit hiervan vreselijk slecht in low-res.
Moet er ergens een verborgen instelling zijn om het op HD of HQ kwaliteit te zetten of heb ik een andere app nodig?
Het zou toch een aanfluiting zijn als dit niet mogelijk is...
Mijn vriendin heeft een nieuwe HTC-desire waar het op de browser van Youtube wel mogelijk is om de functie op HQ te zetten.
Toch is me iets raars opgevallen...
Als ik nu de Youtube app open en een HD filmpje opzoek en afspeel is de kwaliteit hiervan vreselijk slecht in low-res.
Moet er ergens een verborgen instelling zijn om het op HD of HQ kwaliteit te zetten of heb ik een andere app nodig?
Het zou toch een aanfluiting zijn als dit niet mogelijk is...

Mijn vriendin heeft een nieuwe HTC-desire waar het op de browser van Youtube wel mogelijk is om de functie op HQ te zetten.

- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik zat met hetzelfde probleem en heb dit gevonden:
Het zal je opgevallen zijn dat wanneer je in de YouTube-app een YouTube filmpjes via een 3G verbinding op je iPhone bekijkt de kwaliteit behoorlijk laag is. Dit ligt niet aan de YouTube filmpjes maar aan de native YouTube iPhone-app. Deze is namelijk gemaakt voor het streamen via GPRS of EDGE en niet toegespitst op 3G/Hsdpa. Volgens de YouTube product manager Andrey Doronichev zal Apple eerst met een update van de native-app moeten komen voordat dit probleem is opgelost. Gelukkig is er een oplossing waardoor je toch via 3G de filmpjes in HD-kwaliteit kunt bekijken, en dat zonder Jailbreak.
YouTube heeft recent een aanpassing van de mobiele website doorgevoerd. Deze nieuwe Html5 web-app heeft meer mogelijkheden én maakt het mogelijk om HD-filmpjes via 3G te bekijken op je iPhone.
Ga met de safari browser naar http://m.youtube.com
Selecteer een filmpje en druk op de HQ-knop. Het filmpje zal nu in HD spelen, ook via 3G
Klik op het + symbool onder in het scherm om de YouTube web-app aan je springboard toe te voegen.
Het YouTube-icoon dat aan je springboard wordt toegevoegd is zelfs aangepast voor het nieuwe Retina display van de iPhone 4. YouTube laat hiermee zien dat ze meer een vooruitziende blik hebben dan Apple dat gewoon de oude YouTube app voor iOS4 gebruikt heeft.
![]()
- Sander--87
- Be Mini
Bericht
Ik heb nu ook een iphone 4.
Dit is mijn eerste iphone dus moet erg wennen.
Een vraagje :
Hoe kan je foto's van je computer op je iphone zetten?
Dit is mijn eerste iphone dus moet erg wennen.
Een vraagje :
Hoe kan je foto's van je computer op je iphone zetten?
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
in itunes aangeven vanuit welke map je wilt dat de iphone de foto's synced. Of per email aan jezelf sturen.
iDD
iDD
- supertjeduc
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb een fotosite bij Zenfolio
En daar is ook een App van , zodat alle foto's die ik op Zenfolio ook op mijn Iphone heb , werkt echt mooi
Andere foto sites zullen ook wel zoiets hebben denk ik
En daar is ook een App van , zodat alle foto's die ik op Zenfolio ook op mijn Iphone heb , werkt echt mooi
Andere foto sites zullen ook wel zoiets hebben denk ik
Zoekende
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe zit dat nu eigenlijk met de iPhone4 in Belgie?
Zijn die al goed leverbaar?
En kan ik deze gewoon kopen bij de Mobistar (als nederlander) of moet ik daar ook een BE adres voor hebben?
Als iemand weet waar het spul op voorraad ligt....
Zoek de 32GB versie...(en dan 6 stuks (a)) En kan zo die kant op rijden...
Zijn die al goed leverbaar?
En kan ik deze gewoon kopen bij de Mobistar (als nederlander) of moet ik daar ook een BE adres voor hebben?
Als iemand weet waar het spul op voorraad ligt....
Zoek de 32GB versie...(en dan 6 stuks (a)) En kan zo die kant op rijden...
Onze sponsors