Nou Technische Recherche is net geweest en hij wist me te vertellen dat de MINI's op bestelling worden gestolen. Bij ons is ingebroken met de "Bulgaarse" methode, dwz deurbeslag forceren en cylinder afbreken. Hij vermoedt dat de MINI inmiddels in een container in Rotterdam staat om te worden vervoerd naar buitenland. We hebben ook braaksporen aan de poort (achterzijde) aangetroffen, maar daar liepen ze tegen het rolluik aan, dus zijn ze uitgeweken naar de voordeur. Alles wijst erop dat het ze om de MINI te doen was. Waarschijnlijk hadden ze hem al op het oog. Ook schijnt het nu "het seizoen" voor inbraken te zijn en is het tijdstip vroeg op de avond populair. Dus ben Alert!
Zelf heb ik steeds nog het gevoel dat ik ieder moment gebeld kan worden dat hij weer is gevonden (en ja dat hoop ik ook, want het is MIJN MINI!, daar heb ik net als de rest van ons hard voor gewerkt en gespaard). Hoop dat de staat dan meevalt. Het interesseert me dan ook niet dat er een of andere malloot in heeft gereden.
Effe opknappen en dan weer genieten. Eerstvolgende mod: MEGA hangslot hahaha.
Op zoek naar vervanger van gestolen MINI, update.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wist niet dat Mini's ook zo in trek waren als bestellings object voor diefstal..
damn..
anyway, hoop dat je hem of nog terug vind, of een super mooie andere tegen komt als vervanger!
damn..
anyway, hoop dat je hem of nog terug vind, of een super mooie andere tegen komt als vervanger!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Dit geeft toch wel een heel onbehaaglijk gevoelshopalicious schreef:Nou Technische Recherche is net geweest en hij wist me te vertellen dat de MINI's op bestelling worden gestolen. Hij vermoedt dat de MINI inmiddels in een container in Rotterdam staat om te worden vervoerd naar buitenland. Alles wijst erop dat het ze om de MINI te doen was. Waarschijnlijk hadden ze hem al op het oog.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MINIchica
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is inderdaad een heel reëel verhaal van oom agent en moeten we dus allemaal goed op onze MINI's gaan letten tijdens deze donkere dagen! Zelf neem ik altijd de sleutel van de MINI mee (zit aan hetzelfde hangertje als de huissleutels) als ik van huis weg ben met of zonder MINI en de reservesleutels zijn zo goed verstopt dat ze die na twee dagen nog niet gevonden hebben.
Wellicht gewoon never nooit meer de deur uit gaan zonder de sleutels van je MINI? Wordt het die boeven meteen een heel stuk lastiger gemaakt!!
Hoe dan ook, ondanks alles hoop ik voor jou en je kleine meid dat ze haar snel terug zullen vinden zodat jullie weer lekker kunnen rondrijden en ervan kunnen genieten!
Wel is het mooi om te weten dat ze in ieder geval vereeuwigd is op de MINI kalender 2010 en dat neemt niemand meer van je af

Hoe dan ook, ondanks alles hoop ik voor jou en je kleine meid dat ze haar snel terug zullen vinden zodat jullie weer lekker kunnen rondrijden en ervan kunnen genieten!
Wel is het mooi om te weten dat ze in ieder geval vereeuwigd is op de MINI kalender 2010 en dat neemt niemand meer van je af

- works915
- Mod virus alert!
Bericht
Heel veel sterkte. Bij ons zijn ook kijkers geweest op de oprit. De beide portiersramen waren half ontdaan van de ochtend dauw. Naar aanleiding van dit item het volgende gevonden. http://www.uncleworld.nl/index.php?page ... 3god7DR4kg
Maar eens kijken wat nog meer op het web te vinden is.
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een eng verhaal Sopha
maar klinkt heel bekend.
Bij een ex-collega van mij is ook een keer ingebroken om zijn BMW 320 mee te nemen. Één detail ... hij sliep gewoon boven. Volgens de politie was de inbraak een oostblokmethode: gaatje in het kozijn boren ...
Ik was toen blij dat ons huis één groot rolluik is maar ik lees nu dat ze tegenwoordig via de voordeur binnenkomen ...
Ik hoop echt voor je dat ze je Mini terugvinden maar acht de kans klein ... het gaat hier om een georganiseerde bende vrees ik.
Wees maar blij dat je niet thuis was .... jasses wat eng!

Bij een ex-collega van mij is ook een keer ingebroken om zijn BMW 320 mee te nemen. Één detail ... hij sliep gewoon boven. Volgens de politie was de inbraak een oostblokmethode: gaatje in het kozijn boren ...
Ik was toen blij dat ons huis één groot rolluik is maar ik lees nu dat ze tegenwoordig via de voordeur binnenkomen ...

Ik hoop echt voor je dat ze je Mini terugvinden maar acht de kans klein ... het gaat hier om een georganiseerde bende vrees ik.
Wees maar blij dat je niet thuis was .... jasses wat eng!
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht

Misschien is dit een persoonlijk gevoel,maar ik krijg er een enorm raar gevoel van met het idee dat er een Vies Smerig Crimineeltje die er in heeft gezeten, mocht je hem weer terug krijgen als er per toeval een agent over struikelt.
Hoop voor je dat je snel van alle rompslomp af bent met het afhandelen van verzekeringswerk en het herstellen van de schade en huis en Kozijnen en dergelijke, en ik hoop voor je dat je weer snel kan genieten in je aanstaande nieuwe MINI
Suc6
Natuurlijk hoop ik voor je dat je je eigen Mini weer op de oprit kan herstellen (schoonmaken) en er weer in kan gaan genieten, ik snap dat je op het kleine beetje gelukt hoopt of aan vast houd dat de telefoon gaat met het verlossende antwoord maar ik denk dat je beter kan gaan focussen op je nieuwe aanstaande Mini die je van de verzekeringsgeld (uitgaand van All-Risk) wilt gaan kopenshopalicious schreef:Nou Technische Recherche is net geweest en hij wist me te vertellen dat de MINI's op bestelling worden gestolen. Bij ons is ingebroken met de "Bulgaarse" methode, dwz deurbeslag forceren en cylinder afbreken. Hij vermoedt dat de MINI inmiddels in een container in Rotterdam staat om te worden vervoerd naar buitenland. We hebben ook braaksporen aan de poort (achterzijde) aangetroffen, maar daar liepen ze tegen het rolluik aan, dus zijn ze uitgeweken naar de voordeur. Alles wijst erop dat het ze om de MINI te doen was. Waarschijnlijk hadden ze hem al op het oog. Ook schijnt het nu "het seizoen" voor inbraken te zijn en is het tijdstip vroeg op de avond populair. Dus ben Alert!
Zelf heb ik steeds nog het gevoel dat ik ieder moment gebeld kan worden dat hij weer is gevonden (en ja dat hoop ik ook, want het is MIJN MINI!, daar heb ik net als de rest van ons hard voor gewerkt en gespaard). Hoop dat de staat dan meevalt. Het interesseert me dan ook niet dat er een of andere malloot in heeft gereden.
Effe opknappen en dan weer genieten. Eerstvolgende mod: MEGA hangslot hahaha.

Misschien is dit een persoonlijk gevoel,maar ik krijg er een enorm raar gevoel van met het idee dat er een Vies Smerig Crimineeltje die er in heeft gezeten, mocht je hem weer terug krijgen als er per toeval een agent over struikelt.
Hoop voor je dat je snel van alle rompslomp af bent met het afhandelen van verzekeringswerk en het herstellen van de schade en huis en Kozijnen en dergelijke, en ik hoop voor je dat je weer snel kan genieten in je aanstaande nieuwe MINI

Suc6
- Aldwin
- 4 op een rij!
Bericht
Als oud-diender ga ik ervanuit dat er net zoals in mijn tijd voor de nachtdienst door de meeste politiemensen een lijstje wordt gemaakt met gestolen auto's.
Geloof mij bijna elke nacht vinden deze politiemannen en vrouwen zo een gestolen auto terug.
Maar dit soort werk is georganiseerd en ben bang dat je Mini niet meer is
sorry
(ik hoop dat ik het mis heb)
Verder ben ik benieuwd naar de eerste NewMini a la Mr. Bean (hangslot)
Geloof mij bijna elke nacht vinden deze politiemannen en vrouwen zo een gestolen auto terug.
Maar dit soort werk is georganiseerd en ben bang dat je Mini niet meer is

(ik hoop dat ik het mis heb)
Verder ben ik benieuwd naar de eerste NewMini a la Mr. Bean (hangslot)
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
hopelijk vind je hem nog terug maar die kans is natuurlijk klein.
zou me wel niets aantrekken dat er een crimineel in gereden heeft, dan zou je je huis ook moeten verkopen want daar zijn die ook binnen geweest.
knop omdraaien en uitkijken naar een volgende mini is waarschijnlijk de beste methode.
veel sterkte
zou me wel niets aantrekken dat er een crimineel in gereden heeft, dan zou je je huis ook moeten verkopen want daar zijn die ook binnen geweest.
knop omdraaien en uitkijken naar een volgende mini is waarschijnlijk de beste methode.
veel sterkte
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook hier staat het kenteken genoteerd 
Heel veel sterkte in deze *(*($#* periode !

Heel veel sterkte in deze *(*($#* periode !
Als je iets gevonden hebt ook waar je nog meer aan moet denken zoals bv een simkaart met buitenland dekking etcetcworks915 schreef:Heel veel sterkte. Bij ons zijn ook kijkers geweest op de oprit. De beide portiersramen waren half ontdaan van de ochtend dauw. Naar aanleiding van dit item het volgende gevonden. http://www.uncleworld.nl/index.php?page ... 3god7DR4kg

Onze sponsors