jij snoeperd

kwiebje schreef:Coen, je hebt ze naderhand toen jullie weer terug waren, toch wel een uitgebreide massage gegeven of niet ?
Bij onze vorige hadden we er 2 zitjes achterin laten zetten en bij deze zitten er wel voorgevormde kuipjes, maar zonder gordel en zitvlak. Je kan er met meer dan 2 in, het is zelfs verzekerd, ookal heb je achterin geen gordel om. Maar echt heel ruim zitten kan je niet nee of rechtop, want dan zit ik met m'n hoofd tegen de houder van de achterruit aan....PPCS schreef:Ennuh, een GT3 is vele malen sneller dan een 996 uit 2000 met tiptronic en 4 personen er in. Er kunnen zelf maar 2 pax in de gt3
Heb jij weleens automaat gereden?PPCS schreef:
Wat betreft de automaat heb ik het idee dat ze wel anders testen. In zn vrij en 3000 toeren en dan in zn D hakken en planken. Anders trekt zo'n automaat vanuit een te laag toerental weg. Lijkt mij![]()
Volgens mij heb jij dat nog nooit geprobeerd Sjoerd, want dat kan wel degelijk!Mini Poeper schreef:Heb jij weleens automaat gereden?PPCS schreef:
Wat betreft de automaat heb ik het idee dat ze wel anders testen. In zn vrij en 3000 toeren en dan in zn D hakken en planken. Anders trekt zo'n automaat vanuit een te laag toerental weg. Lijkt mij![]()
![]()
Dit kan helemaal niet!
Doe ik, kijken of pa daar blij mee is?CooperS-indiblue schreef:Volgens mij heb jij dat nog nooit geprobeerd Sjoerd, want dat kan wel degelijk!Mini Poeper schreef:Heb jij weleens automaat gereden?PPCS schreef:
![]()
Dit kan helemaal niet!
Regelmatig automaat gereden. Enkele keer geprobeerd. Werkt prima, je verwoest alleen de automaat een beetje.Heb jij weleens automaat gereden?
Dit kan helemaal niet!
Onze sponsors