kruipkelder (B) is in Nl bekend als kruipruimte, mooi toch deze verschillen in (dezelfde) taal.snans schreef:kruipkelder is handig om leidingen te herbergen. tevens is het een goede "verluchting" van je huis
Jurgen schreef:ja geen idee, onze pa is bouwaannemer dus hij zal het wel goed uitgerekend hebben he...ah ma wacht is het kan ook wel zijn dat het voor de twee huizen was. Want het was normaal de bedoeling om heel het huis te onderkelderen en daar de garages in te maken. Maar waarom het zoveel kost geen idee jong. Ik zeg het als onze pa het niet weet... wie dan wel
edit: maar ik geloof wel dat alle beton (vloer als muren) ter plaatsen gegoten werd. Maar ben ik echt niet zeker van.
edit2: maarjah als je ziet dat ge grond alleen al 8.000.000 (200.000 euro) waard is... (is wel 28are) maar toch
Jurgen joehoeeeeeeeJurgen schreef:Groot nieuws, morgen beginnen de grondwerken. Woensdag worden de funderingen gegoten in beton...
(voor grote versie hieronder)
[web]http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id ... 1453504470[/web]
Zo ligt het er voorlopig bij waar de bricolion (steengeruis) stopt aan de berg met grond daar komt (ongeveer) de eerst rij met bakstenen. Denk dan nog een 17 meter diep. En 19 meter breed.
Of wacht tot woensdag als je de funderingen ziet
De clubman komt er niet heBlont-007 schreef:zeg maar wanneer ik die Clubman moet komen poetsen.
Nu ja, door de zwarte voeg steekt de steen nog veel af he, er komt een voeg in dat bijna dezelfde kleur heeft als de steen. En dit is geen wijk hoormaus105 schreef:het zou niet echt mijn kleur steentje wezen.wel een mooie wijk zo te zien
Onze sponsors