Heb jij een spelcomputer?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).

Welke game-console(s) gebruik jij?

Nintendo Wii
16
14%
Nintendo GameCube
1
1%
Nintendo DS
3
3%
Playstation 1
0
Geen stemmen
Playstation 2
9
8%
Playstation 3
24
21%
Playstation Portable
2
2%
Xbox
2
2%
Xbox 360
18
16%
Ik heb er meerdere
27
23%
Doe mij maar een PC
13
11%

Totaal aantal stemmen: 115
iDarkDesign
Transformer

02 mar 2008, 21:24

Probeer F-zero X te downloaden of op de kop te tikken (voor de gamecube, maar ook speelbaar op de Wii) Beste racespel op de gamecube.

iDD
Ossie
The Calendar Guy

04 mar 2008, 16:07

MaVaEe schreef:Tja het ligt er natuurlijk ook aan welke games je speelt. Ik speel juist veel First Person Shooters en daar speelt een PC weer beter(Muis). Wanneer je van racegames houd kan ik me voorstellen dat je een PS3 kiest. 8)
Onlangs heb ik "Burnout Paradise" in huis voor de PS3. Een super racegame!! Online tegen meerdere gasten racen blijft het leukst. >)

http://www.burnout.ea.com/home.asp?lang=us
iDarkDesign
Transformer

04 mar 2008, 16:28

hè hè eindelijk iemand die 'luistert'. Jammer dat het nog geen online cross-platform spel is. Het is echt 100% te gek. Hoe ver ben je al? Ik heb inmiddels mn burnout license, alle billboards, 40 auto's (van de 76) en de challenge sheets voor online 2 en 3 player al compleet. Als je je A-license hebt moet je even de sponsor codes opzoeken. Krijg je nog wat hippe wagens erbij.

iDD
Ossie
The Calendar Guy

04 mar 2008, 16:38

iDarkDesign schreef:hè hè eindelijk iemand die 'luistert'. Jammer dat het nog geen online cross-platform spel is. Het is echt 100% te gek. Hoe ver ben je al? Ik heb inmiddels mn burnout license, alle billboards, 40 auto's (van de 76) en de challenge sheets voor online 2 en 3 player al compleet. Als je je A-license hebt moet je even de sponsor codes opzoeken. Krijg je nog wat hippe wagens erbij.

iDD
Jeezz, nou zover ben ik nog lang niet.
Ik moet nog 15 billboards, nog 5 breakthroughs (die gele hekken) kan ze maar lastig vinden, en heb pas 25 auto's vrij gespeeld.
Blijft lastig om via de te kleine mini map je weg te vinden tijdens een challenge, maar die crashes zij helemaal TOP.
Mocht je me een keertje tegen komen, mijn playername is: theGRUNT-NL
Kunnen we in Paradise city ook een meeting houden.... :mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 mar 2008, 16:45

Ik heb de demo van Burnout Paradise gedownload maar vond er niet zoveel aan. Teveel arcade en te weinig sim voor mij.

Ik heb nu GT4 maar de graphics vind ik tegenvallen. Ook een geklooi om eerst al die licenses te halen. Moet nog even kijken hoe ik het snelst kan knallen op de Ring met een Mini.

Motorstorm is er al lang maar dat vind ik dan wel weer leuk. Als iemand eens samen een spelletje wil doen, playername is Berthil66NL
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 mar 2008, 08:58

Berthil schreef:Ik heb de demo van Burnout Paradise gedownload maar vond er niet zoveel aan. Teveel arcade en te weinig sim voor mij.

Ik heb nu GT4 maar de graphics vind ik tegenvallen. Ook een geklooi om eerst al die licenses te halen. Moet nog even kijken hoe ik het snelst kan knallen op de Ring met een Mini.

Motorstorm is er al lang maar dat vind ik dan wel weer leuk. Als iemand eens samen een spelletje wil doen, playername is Berthil66NL
GT4 is natuurlijk ook een PS2 game, maar voor een PS2 game ziet die er zeker niet verkeerd uit. Spellen als Final Fantasy XII zien er op de PS2 wel een stuk beter uit, maar die trekken echt elk beetje kracht uit de hele PS2.

De licenses hoef je alleen maar op bronze te halen en zou je in 1 of 2 avondje allemaal wel moeten kunnen halen :). Ben wel benieuwd naar je tijd op de ring ;) (zal zelf ook eens mijn best daar gaan doen met een 'virtuele' MINI) :mrgreen:
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

05 mar 2008, 09:45

ossie1972 schreef: Jeezz, nou zover ben ik nog lang niet.
Ik moet nog 15 billboards, nog 5 breakthroughs (die gele hekken) kan ze maar lastig vinden, en heb pas 25 auto's vrij gespeeld.
Blijft lastig om via de te kleine mini map je weg te vinden tijdens een challenge, maar die crashes zij helemaal TOP.
Mocht je me een keertje tegen komen, mijn playername is: theGRUNT-NL
Kunnen we in Paradise city ook een meeting houden.... :mrgreen:
Ik moet echt nog 100 breakthroughs of zo... Haha, en een paar superjumps. Wat is je hoogste score in showtime? ik zit iets over de 4 miljoen. Om gemakkelijk de betere auto's vrij te spelen moet je gewoon de burning routes rijden. Die kan je vaak ook zonder boost afleggen. De map, het compass en het beeld moet je echt gewoon aan wennen. Leer de straten uit je kop en je ramt overal zo voorbij. (groot scherm is ook handig, 40" bravia FTW!) Ook een tip voor snel nieuwe wagens en license upgrades is roadrage met een zware auto (busje ofzo). Helaas is het niet een cross platform spel. Dus we zullen elkaar nooit tegenkomen.

iDD
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 mar 2008, 12:59

Volgens de NL Top Gear website ligt GT5 Prologue 28 maart in de Nederlandse winkels. Kan zijn dat ik 30 maart geen tijd heb voor de rit :)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 mar 2008, 16:35

GT5 Prologue is vanaf vandaag beschikbaar en is nu aan het downloaden, net online gekocht in de playstation store. Scheelt een trip naar de winkel met het risico dat die meteen is uitverkocht, geen rondslingerende disk-houders en het het spel is altijd meteen te spelen zonder er eerst de disk in te moenetn doen.

Ik weet eigenlijk niet hoe het zit als de Playstation eens kapot mocht gaan, ik neem aan dat ik dan het spel onder hetzelfde account weer kan downloaden.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2008, 17:52

goed dat je het zegt berthil, vanavond maar eens zo'n ding halen. ze hebben een mooi budgetpack met gt5 :)
iDarkDesign
Transformer

28 mar 2008, 18:49

Berthil schreef:GT5 Prologue is vanaf vandaag beschikbaar en is nu aan het downloaden, net online gekocht in de playstation store. Scheelt een trip naar de winkel met het risico dat die meteen is uitverkocht, geen rondslingerende disk-houders en het het spel is altijd meteen te spelen zonder er eerst de disk in te moenetn doen.

Ik weet eigenlijk niet hoe het zit als de Playstation eens kapot mocht gaan, ik neem aan dat ik dan het spel onder hetzelfde account weer kan downloaden.
Bij microsoft mag je zwaaien met je handje. Daaaag spellen. Sony weet ik niet.

iDD
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2008, 20:19

heb hem net gehaald, inclusief ps3 (wel handig als je een spel wil spelen).
was de eerste die ze verkochten vandaag, dus geen drukke rijen berthil :wink:

oja, kreeg een briefje erbij mbt garantie. als je ps kapot goed kun je op een nieuwe weer gratis dezelfde content downloaden die je in het verleden hebt aangekocht.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 mar 2008, 22:51

Heb het nu een paar uur gespeeld.

Echt prachtige graphics!

Jammer genoeg nog geen nurburgring erbij maar dat belooft wat voor de toekomst. Gelukkig heb ik dan nog wat aan mijn pas gekochte GT4 :)

Na starten kun je meteen een MINI Cooper S 2006 kiezen. Precies de goeie dus :wink:
De cockpit is erg mooi nagemaakt met oog voor detail. De displays en cijfertjes zitten allemaal op de juiste plaats en de dashboardverlichting reageert op donkere tunnels en zonlicht.

Als je toch al een PS3 wou kopen en van racen houd is nu het moment :)

Ik ga eerste de A, B en C rijden en daarna online, hopen dat het online goed speelbaar is, ik verwacht er veel van.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2008, 23:04

WAAROM geen r56?! :evil:
Verder cool, vind alleen het geluid een beetje tegenvallen. Zo hoor ik geen compressor in de r53 en verandert het geluid niet als je een tunnel inrijdt...

ik ben net klaar met c.

oja, komt de ring erbij als download?

Terug naar “Kletshoek”