Ik zou het graag willen en het zo doen, maar ja.....Hans schreef:Top idee! goede aktie kaj.. maarre.. geef nu eens een echte mini cabrio kado.. De mijne staat te koop.. saint
Geef eens iets ander, geef een dagje MINI cabrio!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 16 jul 2006, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini Poeper en ik hebben toch niks in gang gezet hè?Sleefje schreef:magie spat van het scherm af![]()
@Kaj, wat zou je wel willen??

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat heeft 'ie zelf gedaan!!!henkietenk schreef:Mini Poeper en ik hebben toch niks in gang gezet hè?Sleefje schreef:magie spat van het scherm af![]()
@Kaj, wat zou je wel willen??

- Suzanne
- Nieuw Lid
Bericht
Jongens,
het enige wat er in gang is gezet is het nog sneller aanschaffen van een Mini dan al gepland stond....
en daar heb ik Kaj niet voor nodig hoor, das gewoon nog even doorsparen dus vind je de foto's ook zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi, mag je best wat doneren voor het MINI-fonds "help Suzie aan een MINI"

het enige wat er in gang is gezet is het nog sneller aanschaffen van een Mini dan al gepland stond....

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
)
Berthil kan vast wel zoiets inelkaar flanzen dat iedere keer wanneer er op een foto wordt geklikt er een euro overgemaakt word naar je rekening! (Of 10Suzanne schreef:Jongens,
het enige wat er in gang is gezet is het nog sneller aanschaffen van een Mini dan al gepland stond....en daar heb ik Kaj niet voor nodig hoor, das gewoon nog even doorsparen dus vind je de foto's ook zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi, mag je best wat doneren voor het MINI-fonds "help Suzie aan een MINI"
![]()

Onze sponsors