Op zoek naar vervanger van gestolen MINI, update.

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 nov 2009, 14:02

Ik zet m'n MINI sleutels voortaan in een kluis.. :?
shopalicious
Be Mini
Be Mini

20 nov 2009, 15:12

FastBunny schreef:Als je iets gevonden hebt ook waar je nog meer aan moet denken zoals bv een simkaart met buitenland dekking etcetc
Nou, ik heb misschien nog een tip.
Er is ook een GSM meegenomen (ik heb net nwe iphone in gebruik). De politie wil in zo'n geval graag de IMEI-code, omdat ze het toestel daarmee kunnen uitmeten.
Dus registreer van je GSM het IMEInr, zodat in een vervelend geval als dit, de politie nog iets kan ondernemen.

Moet zeggen dat de mannen in blauw ons prima hebben opgevangen en alle tijd voor ons hadden. Ze hebben hier zowat twee uur binnengezeten. Ook door de technische recherche werd de hele situatie heel serieus opgevat. Ik had verwacht dat het meer soort van formaliteit zou zijn, maar ze zijn echt a la CSI op zoek gegaan naar sporen, vingerafdrukken etc. We kunnen er wel eens op vloeken als we een boete oplopen, maar je bent in zo'n situatie toch blij om iemand van de politie te zien. Hij is wel diegene die je voorgaat in je woning, want misschien zitten ze nog binnen.

Het besef dat MINI niet meer terugkomt begint steeds meer werkelijkheid te worden.
And that sucks! De boel nog maar even laten bezinken en dan inderdaad blik op vooruit en op zoek naar een nieuwe MINI.
Afbeelding
MY00
4 op een rij!
4 op een rij!

20 nov 2009, 17:50

Ten eerste veel sterkte in deze vervelende tijd
denizg schreef:Ik zet m'n MINI sleutels voortaan in een kluis.. :?
Weet niet of je dit moet doen. Wij hebben de sleutels op een sitetable liggen. Is het 1st wat ze zien als ze binnenkomen. Als ze hierna opzoek zijn, zijn ze dan ook weer gelijk weg. Heb ook al verhalen gehoord dat eigenaren aan of in huis bedreigt worden om de sleutels van de auto af te geven. Nou hoe veel ik ook om mijn auto's geef, van mij mogen ze ze altijd meenemen als dit geen gevaar voor mijn familie of mij opleverd.
Groetjes,

René
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

20 nov 2009, 18:13

Damm, wat erg.. Ik zal het ook in de gaten houden.. Al lijkt het mij sterk dat de boef hier met een gestolen MINI komt.. Maarja, je weet maar nooit..
Heel veel sterkte..
valentijn
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 nov 2009, 22:22

TERING, wat een K*Tstreek!!!!! >:(

We zullen de ogen openhouden!!!!

Frank
mijn mini is maxi
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 nov 2009, 21:39

Nog nieuws aan het front? :(
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 nov 2009, 22:07

shopalicious schreef:
FastBunny schreef:Als je iets gevonden hebt ook waar je nog meer aan moet denken zoals bv een simkaart met buitenland dekking etcetc
Nou, ik heb misschien nog een tip.
Er is ook een GSM meegenomen (ik heb net nwe iphone in gebruik). De politie wil in zo'n geval graag de IMEI-code, omdat ze het toestel daarmee kunnen uitmeten.
Dus registreer van je GSM het IMEInr, zodat in een vervelend geval als dit, de politie nog iets kan ondernemen.

Moet zeggen dat de mannen in blauw ons prima hebben opgevangen en alle tijd voor ons hadden. Ze hebben hier zowat twee uur binnengezeten. Ook door de technische recherche werd de hele situatie heel serieus opgevat. Ik had verwacht dat het meer soort van formaliteit zou zijn, maar ze zijn echt a la CSI op zoek gegaan naar sporen, vingerafdrukken etc. We kunnen er wel eens op vloeken als we een boete oplopen, maar je bent in zo'n situatie toch blij om iemand van de politie te zien. Hij is wel diegene die je voorgaat in je woning, want misschien zitten ze nog binnen.

Het besef dat MINI niet meer terugkomt begint steeds meer werkelijkheid te worden.
And that sucks! De boel nog maar even laten bezinken en dan inderdaad blik op vooruit en op zoek naar een nieuwe MINI.
Ik heb andere ervaringen! :evil:
Heel veel succes gewenst...
JoepMini
One wheel wonder
One wheel wonder

24 nov 2009, 18:13

Regio kop van Overijssel word ook nauwlettend in de gaten gehouden, veel witte coopers hier in de buurt, elke krijgt nu een zorgvuldige check!

sterkte!
shopalicious
Be Mini
Be Mini

24 nov 2009, 19:30

Helaas geen nieuws meer te melden. Vooral druk met de papierwinkel en te zorgen dat de juiste papieren bij de verzekering terecht komen. Da's vooral lastig als je net hebt ontdekt dat ook het MINImapje met onderhoudsboekje etc verdwenen is. Het is ze dus echt om de MINI te doen geweest.

Nu nog 22 dagen geduld.

Doet iedere ochtend nog wel pijn, dat lege plekkie voor de deur...
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 nov 2009, 11:52

Wat een :shock: verhaal :(
Ik kan me voorstellen dat je nog steeds in shock bent.
Sterkte ermee!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
shopalicious
Be Mini
Be Mini

24 dec 2009, 13:00

Nou, de dertig dagen hebben we doorstaan en helaas geen spoor meer van de MINI gezien :cry: .
Vorige week formeel afstand getekend, dus ben ik nu officieel MINIloos (alsof ik dat nog niet was...)
De afgelopen tijd vaak gemerkt dat we echt twee auto's gewend zijn.
Hoe vaak we niet net op tijd bedachten dat er toch iets geregeld moest worden voor vervoer :O .
Pff, tijd dat er een vervanger komt. Van de verzekering krijgen we overigens een nette vergoeding :wat: .
Natuurlijk hoop je altijd op meer, maar hiermee moet er weer een stralende MINI op de stoep kunnen komen.
Zijn ons voorzichtig aan het oriënteren op de Duitse markt.
Maar ondertussen duizelt het me wel :roll: . Hints en tips zijn dan ook van harte welkom.
We wachten eerst de feestdagen maar eens af en dan fanatiek op zoek!
Als tie er is, komt er zeker een show your ride-topic :Foto .

Wil jullie nog bedanken voor de steun in alle berichtjes.
Het doet toch goed om te lezen dat jullie net zo pissed waren als ik.
Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

24 dec 2009, 15:01

Succes met de zoektocht naar een nieuwe trots!

Al een model/versie/kleur in gedachten? Of sta je overal nog helemaal open in?
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 dec 2009, 17:58

hoi Shoppa , balen van de diefstal (had dit topic helemaal gemist ivm vakantie). Hopelijk slaapt je dochter al weer wat beter en komt er snel weer zo'n hele mooie mini bij jou voor de deur!
Wat voor een mini zou je willen? Dan kunnen we meezoeken voor je.

Groeten van Marcel
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Marcel Always Open
Cabrio-King

24 dec 2009, 18:35

Hey mensen het karma van Shoppalicious staat nog maar op 2 en dat kan veel hoger! Volgens mij kan zij wel een steuntje krijgen zo zonder MINI op het MINI forum!!!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2009, 18:38

Marcel Always Open schreef:Hey mensen het karma van Shoppalicious staat nog maar op 2 en dat kan veel hoger!
Je hebt helemaal gelijk Marcel. Shoppalicious heeft al zoveel pech gehad afgelopen jaar. Nu 2009 snel vergeten en in 2010 een mooie nieuwe Mini (Cabrio?) bestellen.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57

Terug naar “Kletshoek”