... hoe komt zo´n auto bij je klanten over?
Nederlanders lijken tegenwoordig allemaal van die groene moraalridders.

Uiteraard afhankelijk van je branche en schakel in de keten.coendek schreef:hhahahaah kom ff het zakelijke wagenpark hier checken ;-)Mini Poeper schreef:Tja, Hans zal ´m ook wel zakelijk gaan rijden...
... hoe komt zo´n auto bij je klanten over?
Nederlanders lijken tegenwoordig allemaal van die groene moraalridders.
Heb ook een tijdje gekeken voor een Exige en kreeg net een mail van een vriend dat er een op MP staat: http://link.marktplaats.nl/378968000Hans schreef:En waarom niet? Okee ik vind de achterkant nog steeds lelijk en mickey mouse mag ook overboord..mso schreef:Countryman is niets voor hans..
Verder jaren lang met heel veel plezier Mini gereden. De Lotus Exige doet de funfactor wel die ik nodig heb.
Zou zeggen...maak is een proefritHans schreef:En waarom niet? Okee ik vind de achterkant nog steeds lelijk en mickey mouse mag ook overboord..mso schreef:Countryman is niets voor hans..
Verder jaren lang met heel veel plezier Mini gereden. De Lotus Exige doet de funfactor wel die ik nodig heb.
Ik denk dat de Evoque in vergelijking met Freelander ook gaat tegenvallen qua ruimte. Desalniettemin een hele mooie wagen... als 'ie maar in AWD is!pimmy schreef:Jammer dat je nu al iets moet hebben, want de nieuwe Land Rover Evoque![]()
Hier is de opvolger voor de countryman al bekend
Rijdt dat een beetje zo'n Freelander (neem aan dat je in de nieuwe freelander hebt gereden)?Hans schreef:Nou, proefrit gemaakt.. maar de Countryman wordt het niet, veels te klein..
Stuurt goed maar dat was het dan. Wel een mooie proefrit met een Land Rover Freelander gemaakt