Waar gaat de vakantie 2008 naar toe?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Connie VP de union jack in zwart-wit-grijs uitvoering heet een "Black Jack". Gaat vast mooi zijn op jouw auto.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Jimini
- Nieuwsgierig
Bericht
Hi,
net terug uit Toscane...helemaal top daar! Prachtig weer en hele mooie vergezichten. Mini is trouwens nog steeds HOT in Italie..... Het is een stukje rijden maar je hebt een top vakantie. Ook een weekje aan de kust gezeten bij Viareggio. Prachtige stranden en lekker rustig. Volgend jaar ga ik weer...het is ons zo bevallen daar. Dan wil ik ook naar oa naar de Ferrari fabriek gaan.
Wat kan je daar heerlijk autorijden.... en je komt bij die binnendoor wegggetjes nog van die exotische sport auto's (ferrari, Masserati, Lambo) tegen.... die toch graag tegen een Mini uitdagen...hahahahahha
Grt Jim
net terug uit Toscane...helemaal top daar! Prachtig weer en hele mooie vergezichten. Mini is trouwens nog steeds HOT in Italie..... Het is een stukje rijden maar je hebt een top vakantie. Ook een weekje aan de kust gezeten bij Viareggio. Prachtige stranden en lekker rustig. Volgend jaar ga ik weer...het is ons zo bevallen daar. Dan wil ik ook naar oa naar de Ferrari fabriek gaan.
Wat kan je daar heerlijk autorijden.... en je komt bij die binnendoor wegggetjes nog van die exotische sport auto's (ferrari, Masserati, Lambo) tegen.... die toch graag tegen een Mini uitdagen...hahahahahha
Grt Jim
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Net terug uit Grote Kanarie :-)
(dat is die grote lavaprop voor de kust van Marocco).
Ik ben met mijn hoofd al in 2009 planning
Maar voor mijn werk deze maanden nog 2 x naar Californie en 1 x naar Hong Kong...
Als ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk het hele jaar vakantietripjes.. Jammer dat
het werk zo door de planning heenloopt daar
Arjan
(dat is die grote lavaprop voor de kust van Marocco).
Ik ben met mijn hoofd al in 2009 planning

Maar voor mijn werk deze maanden nog 2 x naar Californie en 1 x naar Hong Kong...
Als ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk het hele jaar vakantietripjes.. Jammer dat
het werk zo door de planning heenloopt daar

Arjan
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
sinds maandag terug van spanje.
eerst een weekje in huisje met zwembad gezeten met de vriendin en mijn ouders in friggiliana tegen nerja, daarna een weekje naar een villa met zwembad in mazzaron tegen murcia.
dan nog een dag of 2 naar barcelona geweest en van daar terug naar huis gereden.
het weer was zalig en heb een mooi verlof gehad.
de 15de vertrekken we dan weer voor 3 dagen naar disneyland met de kindjes
eerst een weekje in huisje met zwembad gezeten met de vriendin en mijn ouders in friggiliana tegen nerja, daarna een weekje naar een villa met zwembad in mazzaron tegen murcia.
dan nog een dag of 2 naar barcelona geweest en van daar terug naar huis gereden.
het weer was zalig en heb een mooi verlof gehad.
de 15de vertrekken we dan weer voor 3 dagen naar disneyland met de kindjes

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
@jbcola: ziet er heeel vervelend uit zeg!
FIJNE VAKANTIE ALLEMAAAAAL!!!

Goh, hoe toevallig kan het zijn!!Blont-007 schreef:Hey wij Hollanders gaan de 15de daar ook naar toe.coendek schreef:gezellie!!!
wij gaan de 15de naar lago di garda.. maar dan nie waar al die hollanders zitten
Coen![]()

FIJNE VAKANTIE ALLEMAAAAAL!!!
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

)
En alvast sparen voor de vakantie(s) voor volgend jaar; de planning:
- Taba (met excursus naar Petra en Jeruzalem)
- Silverstone
- Mini fabriek
- en nog iets voor het najaar
En wat @mr zegt: jammer dat het werk erzo doorheen loopt

En alvast sparen voor de vakantie(s) voor volgend jaar; de planning:
- Taba (met excursus naar Petra en Jeruzalem)
- Silverstone
- Mini fabriek
- en nog iets voor het najaar
En wat @mr zegt: jammer dat het werk erzo doorheen loopt

- Contacteer:
Bericht
over anderhalve maandje ga ik weer met mijn neef naar de Oktober fest in Munchen toe.
Heb vroeger in Munchen gewerkt en slaap bij oude klanten van me.
jullie snappen natuurlijk wel waarom we gaan toch
gr.
floris
Ps. misschien een kleine meeting organiseren daar???
Heb vroeger in Munchen gewerkt en slaap bij oude klanten van me.
jullie snappen natuurlijk wel waarom we gaan toch

gr.
floris
Ps. misschien een kleine meeting organiseren daar???

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- ArjandeV
- Enthousiast
Bericht
Uh, floris, iets met bier en worsten?
Anyway, ik en mn vriendinnetje gaan morgen voor 5 dagen naar Praag, gewoon er even tussenuit. Daarna hebben we de KEI-week hier in Groningen, nu is mijn vriendin nog studente en is ze een "KEI-leider", dit houdt in dat ze nieuwe studenten gaat begeleiden, ik heb ook vrij genomen en ik ga lekker mee feesten
Daarna gaan we er met mn moeder, stiefvader en broertje nog 3 daagjes er tussen uit, en jawel, naar slagharen... hun keuze, ik ga maar mee om de lieve vrede te bewaren, ben denk ik inmiddels iets te oud voor de atracties daar. Wel lekker met de mini over het terrein scheuren
Anyway, ik en mn vriendinnetje gaan morgen voor 5 dagen naar Praag, gewoon er even tussenuit. Daarna hebben we de KEI-week hier in Groningen, nu is mijn vriendin nog studente en is ze een "KEI-leider", dit houdt in dat ze nieuwe studenten gaat begeleiden, ik heb ook vrij genomen en ik ga lekker mee feesten

Daarna gaan we er met mn moeder, stiefvader en broertje nog 3 daagjes er tussen uit, en jawel, naar slagharen... hun keuze, ik ga maar mee om de lieve vrede te bewaren, ben denk ik inmiddels iets te oud voor de atracties daar. Wel lekker met de mini over het terrein scheuren

R53 

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Yep Arjan bier, worsten en lederhosen en natuurlijk goedgevulde bh's
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Onze sponsors