Dat 730 slaat op de hoeveelheid pk's die 't nieuwste topmodel van Scania levert. Dus is het bijzonder... Ja, redelijk. Houd me op de hoogte, als je wil.
En nu hoop ik dat die Volvo van jullie morgen een beetje fatsoenlijk staat, want wil ik ook nog wel op de foto voordat 'ie vervangen is.
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
fantastisch ... ik moet me camera ok mee rop pad mee nemen, zeker nu. Deze platen zijn super, mooie kleuren... heb je denk ik ook niet heel veel aan hoeven doen... deze tijd van het jaar is echt top...
Springende motorcrossers zijn erg gaaf om te zien en zeker om vast (proberen) te leggen.
Buiten op de crossbaan ga ik het zeker dit jaar ook een keer doen.
Vorig weekend was er in Apeldoorn een indoor wedstrijd.
Nou dat wilde ik wel eens zien en proberen. Het was vrij donker binnen dus er moest geflitst worden.
Resultaat valt me 100% mee. Omdat ik gewoon achter de hekken stond kon ik de motoren en de zandheuvels
er niet samen op kon zetten.
Dan maar een paar vliegende schotels.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
Al weer vorig weekend heb ik een poging gedaan om een shoot te maken zoals je ze wel ziet in de bladen.
Was best lastig, maar met regelmatig doen komt er vanzelf ervaring en handigheid.
Het slachtoffer was een mooie witte BMW 1 serie.
De lokatie was achter het huis van de eigenaar met vele leuke objekten.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "