Dat kun je ook met Itunes doen he?GreyCooperS schreef:ik heb m inmiddels nieuwe iPhone gekozen, alle installatie vragen doorlopen en daarna een sync gedaan...althans, daar is die nu mee bezig...
heb iCloud nog niet geprobeerd...
Enige F*cking irritante is dat nu weer al mn apps in de juiste mapjes moet slepen...en ik heb 9 schermen vol
Het grote iPhone topic!
- ParklaneS
- Mod virus alert!

Bericht
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mijn 5 week oude iPhone heeft versie 4.3.3 en is gejailbreakt.
Kan ik nu probleemloos de Ios 5 er op zetten,of ben ik dan alles weer kwijt?
Heb zelf geen verstand van iPhones
Zit aan de ene kant ook te denken om weer terug te gaan naar een HTC Sensation XE.
Persoonlijk vind ik de HTC ( Android )mooier om mee te werken.
Heb zelf geen verstand van iPhones
Zit aan de ene kant ook te denken om weer terug te gaan naar een HTC Sensation XE.
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
mijn itunes is helemaal van slag af, hebben meerdere mensen hier last van...
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Waarom is ie uberhaupt gejailbreakt als je er toch geen verstand van hebt?BlueCooperS schreef:Mijn 5 week oude iPhone heeft versie 4.3.3 en is gejailbreakt.
Heb zelf geen verstand van iPhones![]()
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ga een weekeindje weg, na het weekend ga ik de boel wel updaten. Ook dat hele iCloud doe ik nog niet aan mee..
Meestal ben ik zo'n beetje de eerste, maar deze keer heb ik gewoon nog geen tijd gevonden om het te doen.
Meestal ben ik zo'n beetje de eerste, maar deze keer heb ik gewoon nog geen tijd gevonden om het te doen.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Pfoe, nieuwe pc op de zaak.
iTunes erop gezet (stond niet op de oude pc), iPhone eraan gehangen en update naar iOS5 gedaan.
Op mijn foto's na is alles weg.... Contacten, muziek, apps, alles...
Thuis maar weer aan de laptop hangen om te zien of ik de iPhone kan herstellen naar hoe ie gisteren was.
Wat een gedoe!
iTunes erop gezet (stond niet op de oude pc), iPhone eraan gehangen en update naar iOS5 gedaan.
Thuis maar weer aan de laptop hangen om te zien of ik de iPhone kan herstellen naar hoe ie gisteren was.
Wat een gedoe!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je kunt een iPhone namelijk maar met 1 iTunes library tegelijk syncen...
Je moet thuis je iPhone aansluiten, weer restoren, en dan je back-up terugplaatsen die op je thuis computer staat.
Dat is ook logisch. Je hebt zelfs een waarschuwing gehad dat al je apps, contacts e.d. zullen verdwijnen.peter schreef:Pfoe, nieuwe pc op de zaak.
Wat een gedoe!
Je kunt een iPhone namelijk maar met 1 iTunes library tegelijk syncen...
Je moet thuis je iPhone aansluiten, weer restoren, en dan je back-up terugplaatsen die op je thuis computer staat.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ik ben ook veel data kwijt (bv mn fotorol)
ik heb de update gedaan en daarna als nw iPhone geinstalleerd. Daarna een sync gedaan en toen stond 80% of zo er weer op.
Kan ik niet de backup die ik heb gedaan voor de nwe OS er gezet werd terugplaatsen? of draait die dan ook de nweOS installatie terug?
ik heb de update gedaan en daarna als nw iPhone geinstalleerd. Daarna een sync gedaan en toen stond 80% of zo er weer op.
Kan ik niet de backup die ik heb gedaan voor de nwe OS er gezet werd terugplaatsen? of draait die dan ook de nweOS installatie terug?
Onze sponsors