Verdomme, wat een k*tvolk die zoiets doet. Tijd terug ook meegemaakt bij m'n zwager, ingebroken en alleen de auto weg met sleutels en al.. tuig.
Heb kenteken in mn telefoon gezet, je weet maar nooit natuurlijk, elke mini die ik tegenkom wordt sowieso gecheckt dus ik hou het ook in de gaten!!
Op zoek naar vervanger van gestolen MINI, update.
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Nou vanmiddag bij mij op de zaak ook gezellig..........
Medewerker wilde vertrekken, sleutels op z'n bureau weg........buiten......nieuwe golf van 2 maanden oud ook weg.
Iemand dus brutaal naar binnen gewandeld en in onoplettend moment sleutel meegenomen en in de auto weggereden.
In ieder geval sterkte en hoop dat er een mooie mini voor terug komt.
Medewerker wilde vertrekken, sleutels op z'n bureau weg........buiten......nieuwe golf van 2 maanden oud ook weg.
Iemand dus brutaal naar binnen gewandeld en in onoplettend moment sleutel meegenomen en in de auto weggereden.
Regards
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Er komt zeker iets moois voor in de plaats. Het budget is bescheiden, maar ik ben snel tevreden (ahum). Heb niet iets speciaals voor ogen, meestal meer iets van Ja, dat is hem. Liefst een model van na 2005 en dan PW of AB. Ach, we zien het wel. Hoop jullie snel meer te kunnen vertellen...
Dat is toch ook het toppunt van brutaliteit. Je gaat je bijna afvragen in hoeverre er sprake is van toeval (net even weg en sleutels op buro).smartie schreef:Nou vanmiddag bij mij op de zaak ook gezellig..........
Er komt zeker iets moois voor in de plaats. Het budget is bescheiden, maar ik ben snel tevreden (ahum). Heb niet iets speciaals voor ogen, meestal meer iets van Ja, dat is hem. Liefst een model van na 2005 en dan PW of AB. Ach, we zien het wel. Hoop jullie snel meer te kunnen vertellen...

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Las ik nou net dat je al bijna een nieuwe ride hebt?
vertel vertel
vertel vertel

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Laten we hopen dat er snel weer wat mooist komt! 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
We zijn zo goed als rond, maar ik wil nog niet te veel zeggen (bijgeloof
) voordat MINI voor de deur staat. Nog klein akkefietje met voorruit, maar dat zou nog hersteld worden. Als dat in orde blijkt, dan staat ie donderdag voor de deur en komt hier zsm een show your ride!!
Ik stel jullie geduld nog even op de proef.

Ik stel jullie geduld nog even op de proef.

Onze sponsors