Het horloge topic!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat een leuk topic! Dit is dus iets wat ik ook echt kan waarderen. Ik heb het van m'n moeder over genomen. Die is echt van de dure klokkies. Ik doe het eens in de paar jaar een keer. Niet echt de hele dure dingen, maar wel vaak de trendsetters 
1 jaar voor Goldeneye kocht ik een Omega Seamaster pro.

Dit is inmiddels mijn rough&tough horloge geworden. Kan alles hebben en heeft een paar, voor mij, legendarische krassen. (foto is niet van mij)
Een paar jaar later mijn eerste duikhorloge aangeschaft. Dit is ook echt nog steeds wat ik gebruik. Laat het om de zoveel jaar opnieuw kalibreren etc.

Voor op de piste heb ik een Swatch snowpass. Niet dat het werkt, maar toch een fijne klok met hoogtemeter.

Dan heb ik een paar jaar geleden, net voordat de hype en de marketing machine er mee begon een Guess Collection aangeschaft. De welbekende zwart/rozegoude.

Dit is ook tevens mijn huidige horloge nog. Ben nog geen vervanger tegen het lijf gelopen. Lonk wel naar een nieuwe seamaster, maar dat is toch wel heel erg dezelfde weer.
Prachtig dat er toch altijd meer mannen met dezelfde interesses zijn.
iDD

1 jaar voor Goldeneye kocht ik een Omega Seamaster pro.

Dit is inmiddels mijn rough&tough horloge geworden. Kan alles hebben en heeft een paar, voor mij, legendarische krassen. (foto is niet van mij)
Een paar jaar later mijn eerste duikhorloge aangeschaft. Dit is ook echt nog steeds wat ik gebruik. Laat het om de zoveel jaar opnieuw kalibreren etc.

Voor op de piste heb ik een Swatch snowpass. Niet dat het werkt, maar toch een fijne klok met hoogtemeter.

Dan heb ik een paar jaar geleden, net voordat de hype en de marketing machine er mee begon een Guess Collection aangeschaft. De welbekende zwart/rozegoude.

Dit is ook tevens mijn huidige horloge nog. Ben nog geen vervanger tegen het lijf gelopen. Lonk wel naar een nieuwe seamaster, maar dat is toch wel heel erg dezelfde weer.
Prachtig dat er toch altijd meer mannen met dezelfde interesses zijn.
iDD
- maus105
- Bonkey
Bericht
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met gps op hun horloge?
Waar ik naar op zoek ben is een horloge die nauwkeurig een 10 of 12 cijferig coordinaat kan berekenen.
En dat je dan dus niet nog is met een losse gps hoeft te lopen.
Mijn zoektocht bracht mij bij de suunto x10mi.
Het voordeel van dit horloge is dat hij wat steviger in elkaar zit als bijvoorbeeld de garmin forerunner 305.
De garmin is meer gericht naar het vastleggen van sportprestaties. De suunto heeft ook een kompas waar je mils op kan aflezen wat voor mij belangrijk is. De gps daarintegen schijnt beter te zijn van garmin.
Als iemand feedback heeft hoor ik het graag!
Waar ik naar op zoek ben is een horloge die nauwkeurig een 10 of 12 cijferig coordinaat kan berekenen.
Het voordeel van dit horloge is dat hij wat steviger in elkaar zit als bijvoorbeeld de garmin forerunner 305.
De garmin is meer gericht naar het vastleggen van sportprestaties. De suunto heeft ook een kompas waar je mils op kan aflezen wat voor mij belangrijk is. De gps daarintegen schijnt beter te zijn van garmin.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zit ook een hoogte meter bij (voor op de piste erg leuk
), en nog wat grappige functies volgens mij...
model weet ik niet uit me hoofd, zal hem er eens naar vragen
Mijn broer heeft een hardloop horloge met GPS erin, werk best leuk en nauwkeurig. de GPS houd zn snelheid bij, afstand, en volgens mij ook de coordinaten. verder kan dat ding je ook via de weg die je gelopen heb terug navigeren...maus105 schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met gps op hun horloge?

model weet ik niet uit me hoofd, zal hem er eens naar vragen

- maus105
- Bonkey
Bericht
Dat zijn waypoint inderdaad. Dan zal hij waarschijnlijk een garmin of suunto hebben. En ik zal hem ook voor sporten gebruiken maar het meest voor navigatie vandaar de vraag of iemand weet of ie nauwkeurig is
Maar wat je vaak hoort is dat je minder goed ontvangt omdat de ontvanger kleiner is van een horloge dan bijvoorbeeld een gewone gps.
In ieder geval bedankt voor de info

- RobbeDoes
- Volledig MINI minded!
Bericht
het merk 'polar' is ook een goed/bekend merk en heeft ook gps sporthorloges, die gebruik ik zelf ook,
maar de gps is inderdaad niet zo nauwkeurig, vooral als je onder bomen loopt
ik dacht vul je ff aan
maus105 schreef:Dat zijn waypoint inderdaad. Dan zal hij waarschijnlijk een garmin of suunto hebben. En ik zal hem ook voor sporten gebruiken maar het meest voor navigatie vandaar de vraag of iemand weet of ie nauwkeurig isMaar wat je vaak hoort is dat je minder goed ontvangt omdat de ontvanger kleiner is van een horloge dan bijvoorbeeld een gewone gps.
het merk 'polar' is ook een goed/bekend merk en heeft ook gps sporthorloges, die gebruik ik zelf ook,
maar de gps is inderdaad niet zo nauwkeurig, vooral als je onder bomen loopt
ik dacht vul je ff aan

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi ding zeg!! 
hierbij ook even mijn bescheiden bijdrage
bezit nu;
een Breil met stalen band, foto moet ik nog een keer maken...

Me laatste aanwinst; Tommy Hilfinger, mijn persoonlijke favoriet

en verder bezit ik natuurlijk ook het bekende Mellow Yellow mini watch...
vind het zelf niet heel slecht voor een 19jarige student...
wie weet wat er nog meer in me collectie gaat bijkomen...

hierbij ook even mijn bescheiden bijdrage

bezit nu;
een Breil met stalen band, foto moet ik nog een keer maken...

Me laatste aanwinst; Tommy Hilfinger, mijn persoonlijke favoriet

en verder bezit ik natuurlijk ook het bekende Mellow Yellow mini watch...

vind het zelf niet heel slecht voor een 19jarige student...

wie weet wat er nog meer in me collectie gaat bijkomen...

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een boot die ik dus compleet gemist heb... Drie jaar geleden ofzo een horloge van boss gekocht, niet duur, gewoon een basismodelletje. Heb het een tijdje kunnen volhouden, maar ik kan dat dus niet verdragen op mijn pols...
Dat ding ligt daar nu al meer dan een jaar met een platte batterij, en ik vermoed dat die daar nog een tijdje zal liggen
Vind het wel altijd leuk bij een ander, maar heb er zelf echt geen centen meer voor over.
Dat ding ligt daar nu al meer dan een jaar met een platte batterij, en ik vermoed dat die daar nog een tijdje zal liggen

Vind het wel altijd leuk bij een ander, maar heb er zelf echt geen centen meer voor over.
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Heerlijk al die klokjes 
Bij deze mijn verzameling:

Certina DS Podium

Pulsar PF3842X1

Breil Ergo

Bij deze mijn verzameling:

Certina DS Podium

Pulsar PF3842X1

Breil Ergo