Het IVA topic..

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

05 jul 2011, 23:59

het is ook meer een aanbeveling :wink:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2011, 00:18

Woosh! schreef:
mini cabrio schreef:Thnx mannen!

ik denk inderdaad dat mijn voorkeur ook uit gaat naar Hoeke, inderdaad omdat het breder is, en groter als de peugeot dealer, waardoor ik er meer 'kansen' zou krijgen denk ik....

top advies mannen ;) :D
daar ben ik het niet mee eens, als je ziet hoe groot de Pouw groep is, zou je daar juist meer "kansen" kunnen krijgen..
want als je ook kan proeven bij de schadebedrijven en leasemaatschappij, is dat misschien nog maar beter ;)
In de fase waar Mark nu in zit liggen de kansen nog best ver weg. Over 5 jaar kan hij zich misschien in zo'n grote organisatie verder ontwikkelen maar eerst moet hij net als een ieder ander onderaan beginnen. Daar zit ik overigens nog steeds en dat bevalt me best! :D
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2011, 08:49

haha ja ik kan inderdaad altijd tussendoor nog een switch maken als ik dat nodig vind.... :P

@ Stefan, is niet verplicht, word wel aanbevolen... en t lijkt mij gewoon leuk om ook uit de praktijk te leren, en wat je doordeweeks in theorie krijgt, op zaterdag dan in praktijk te brengen ;)

@ Peter, :lol:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2011, 09:44

Ik zou, zeker voor je stage, niet bij een al te groot bedrijf gaan werken, maar juist bij een kleinere organisatie waar ze ook nog tijd en enerie in je steken ipv dat je aan je lot overgelaten wordt. Je wilt er ook wat leren toch?

Ik ken Hoeke niet, maar Peter dus wel. Vooral dat normen en waarden zou mij erg aanspreken. Bij een groot bedrijf ben je vaak handig voor alle rotklusjes, bij een klein bedrijf ga je cht wat leren. Dat is mijn persoonlijke ervaring iig. Werken in een groot bedrijf waar allerlei kansen liggen is leuk voor later, maar ga eerst maar eens iets leren (dat bedoel ik niet arogant hoor, maar juist positief).

Succes gozer!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2011, 10:16

ik heb het gevoel dat beide bedrijven wel tijd en energie in mij zouden steken. ze waren allebij heel erg enthousiast gisteren tijdens het gesprek... :)

en met die kansen bedoelde ik ook meer op de kansen om er wat te leren. doorgroeien enzo komt allemaal wel als de tijd rijp is.... :P

thnx voor je input ook ;) :icon_top:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2011, 10:44

mushrop schreef:Ik zou, zeker voor je stage, niet bij een al te groot bedrijf gaan werken, maar juist bij een kleinere organisatie waar ze ook nog tijd en enerie in je steken ipv dat je aan je lot overgelaten wordt. Je wilt er ook wat leren toch?

Ik ken Hoeke niet, maar Peter dus wel. Vooral dat normen en waarden zou mij erg aanspreken. Bij een groot bedrijf ben je vaak handig voor alle rotklusjes, bij een klein bedrijf ga je cht wat leren. Dat is mijn persoonlijke ervaring iig. Werken in een groot bedrijf waar allerlei kansen liggen is leuk voor later, maar ga eerst maar eens iets leren (dat bedoel ik niet arogant hoor, maar juist positief).

Succes gozer!
My thoughts exactly! In een grote organisatie is de kans klein dat er iemand rond loopt die naast zijn (vaak toch al te grote hoeveelheid) werk nog de motivatie kan opbrengen/heeft om jouw de "tricks of the trade" bij te leren.
In een kleine organisatie als Hoeke, waar de baas zelf rond loopt, is dat vaak heel anders.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2011, 11:06

Helemaal met Peter eens!

maar ik snap wat je bedoelt Mark. Toch zou ik als ik jou was ook eens bij de wat kleinere garagebedrijven gaan informeren. Peter heeft een niet zo'n leuke ervaring bij een groot dealerbedrijf en ik dus ook. Just a tip :wink:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jul 2011, 11:21

oke, maar ik begrijp dat jullie (of Peter) Hoeke wel een goed bedrijf zouden vinden voor mij toch?? Ik heb gisteren daar met Patrick Hoeke gesproken, en ik kreeg er wel een goed gevoel bij eigenlijk...

ik ben namelijk gister bij een hoop bedrijven geweest, ook kleinere, en kreeg daar meestal te horen dat ze niemand nodig haden, of net het zoontje van de baas hadden aangenomen.... :?

ga denk ik toch maar bij Hoeke proberen, en als het me niet bevalt, kan ik altijd nog kijken om te switchen (al weet ik dat dat soms best lastig zal gaan)....
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2011, 19:51

Zo even een update:

Vanmorgen met Patrick Hoeke mijn contract doorgesproken. zn boekhouder gaat dit maandag opmaken en dan kan ik em ondetekenen... :D
Per 1 september ben ik dus werkzaam voor Hoeke :D 8) heb er erg veel zin in, maar begin pas in september omdat ik over 1,5 week op vakantie ga, en tot eind augustus weg blijf :zon :P

Thnx voor jullie advies/mening/ervaring/etc etc mannen!! :icon_top:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2011, 19:58

gefeliciteerd gozer!

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2011, 20:01

Gefeliciteerd chef! prima studiekeuze ook !! waar blijven de foto's van je nieuwe condo?! 8)
GreyCooperS
Forum Junky

16 jul 2011, 20:01

Goed bezig kerel.... :lol:

Congratz!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2011, 20:03

thnx :D

foto's van mn studenten hok komen tzt, moet de sleutel nog krijgen, en mag er begin augustus pas in dan, net als ik op vakantie ga... :|
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2011, 20:09

He vervelend, dat je op vakantie gaat.. sterkte he, alles komt goed! :mrgreen: :lol:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2011, 20:11

:mrgreen: ja heel vervelend... :P zal echt afzien worden hoor... :zon :bier :slapen

Terug naar “Kletshoek”