Wel bizar dat de GP gewoon sneller is dan die RS 500 (op dat circuit dan).CooperJeff schreef:http://www.youtube.com/watch?v=bPnAtNbrygk
Auto filmpjes topic
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het een indrukwekkende auto en volgens de spec's moet het ook een geweldige machine worden, maar die naam vind ik me toch slecht. Ben je een supercar bouwer met een historie waar je u tegen zegt, kom je met de naam LaFerrari op de proppen. Hoezo gebrek aan creativiteit 

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat het inderdaad ook wel een stukje wennen zal zijn. De 458 vond ik eerst aan de achterkant ook niet mooi, maar nu vind ik het een van de mooiste auto's van dit moment (gevaarlijke uitspraak ik weet het
)
De Enzo vind ik nou ook niet het mooiste model wat ferrari heeft gemaakt, maar als ik hem zie heb ik er toch een soort van respect voor. Het blijft wel een Enzo en het is een bijzondere auto.
Wat wordt er hier eigenlijk van de nieuwe Mclaren gevonden? Ik vind het wel een indrukwekkende auto om te zien, maar ben er nog niet over uit of ik hem ook echt mooi vind.

De Enzo vind ik nou ook niet het mooiste model wat ferrari heeft gemaakt, maar als ik hem zie heb ik er toch een soort van respect voor. Het blijft wel een Enzo en het is een bijzondere auto.
Wat wordt er hier eigenlijk van de nieuwe Mclaren gevonden? Ik vind het wel een indrukwekkende auto om te zien, maar ben er nog niet over uit of ik hem ook echt mooi vind.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat kan ik me voorstellen Casper! Het is een super zeldzame auto, die veel betekend heeft in de auto industrie en nog steeds een van mijn favoriete auto's aller tijden!
Ja dat de huidige supercars minder rauw zijn heb je wel gelijk in. Er komt veel meer elektronica bij kijken dan in de jaren van de f40, diablo, f1 en dat haalt denk ik een deel van de puurheid weg. Aan de andere kant worden er ook nog genoeg auto's gemaakt die wel de rauwheid hebben, zoals een GT3 en ktm x-bow. Daarnaast zijn de prestaties natuurlijk wel vooruitgegaan
Ja dat de huidige supercars minder rauw zijn heb je wel gelijk in. Er komt veel meer elektronica bij kijken dan in de jaren van de f40, diablo, f1 en dat haalt denk ik een deel van de puurheid weg. Aan de andere kant worden er ook nog genoeg auto's gemaakt die wel de rauwheid hebben, zoals een GT3 en ktm x-bow. Daarnaast zijn de prestaties natuurlijk wel vooruitgegaan

- Bassie10
- Leerling Mini lid
Bericht
Deze week was wel echt een revolutie in de auto wereld. Nieuwe vormen en nieuwe technieken waar we allemaal even aan moeten wennen. Vind de Ferrari in alle opzichten wel mooi.
De naam LaFerrari is een beetje raar misschien maar marketing technisch wel geniaal. Onthoudt dat dit DE auto is waar de komende 10 jaar massa's model auto's en posters en petjes etc. van uit komen. Dit is waar Ferrari mee verdient en toen ik 5 was wist ik ook alleen Ferrari te zeggen en dat me kamer VOL met Ferrari F40 troep stond. Denk ook niet dat de P1 de grootste concurrent is maar eerder Lightning Mcqueen.

De naam LaFerrari is een beetje raar misschien maar marketing technisch wel geniaal. Onthoudt dat dit DE auto is waar de komende 10 jaar massa's model auto's en posters en petjes etc. van uit komen. Dit is waar Ferrari mee verdient en toen ik 5 was wist ik ook alleen Ferrari te zeggen en dat me kamer VOL met Ferrari F40 troep stond. Denk ook niet dat de P1 de grootste concurrent is maar eerder Lightning Mcqueen.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Onze sponsors