Het is dat de Mini van de vrouw nog niet verkocht is,anders had ik ook wellicht interesse.
Een Cooper S voor mezelf begint mij toch wel wat te lijken
Ik mag niet eerder naar een Mini kijken,mits de hare verkocht is
Hehe.. ze worden wakker bij de miniclub.. er is idd meer dan alleen Mini Die Megane RS schijnt super te zijn maar wat een lelijk hok zeg.. beetje een gedrocht.. Die R32 geweldig geluid niet bijster snel wel de nieuwe R natuurlijk.. super gemakkelijke dagelijkse auto en sportief genoeg want het circuit zoeken jullie toch niet op, want het lijkt wel in de autobladen als een auto niet presteert op de baan is die niet goed genoeg.. nou 9,7 van de 10 lezers van die bladen komen nooit op een circuit maar goed het is maar net wat je van een auto verwacht en ermee wil!
Ik heb ook al een R32 voorgesteld (vriend van me verkoopt een mooie met lage km stand). Maarja die 130i vind ik ook erg gaaf! Succes Vanochtend/Vanmiddag/Vandaag Peter!
zo'n r32 is misschien wat aan de saaie kant vergeleken met een mini, maar ik wil net als gans en peter wel iets met wat meer comfort op den duur 4wd en voldoende pk gecombineerd met een dsg is wat mij betreft perfect. verbruik van 1 op 10 valt ook nog mee, al zal dat wel cruisecontrol stijl worden. vind de keuze van hans dan ook prima te begrijpen, muv dat het een family uitvoering is
130i helemaal super, al zou ik dan kijken naar een 135i uit dl. net even een iets mooier model.
Peter gefeliciteerd! Een echte auto! Die heeft maar twee mods nodig, een quaiffe en een eissenmann en je bent klaar! Oh dat geluid! Mijn buurman heeft er ook 1, wat gaat dat ding mega makkelijk dwars!