Verkooptentamen MINI (MINI liefhebbers opgelet!)
- nieuw
- Nieuwsgierig
Bericht
Grappig om te lezen. Het lijkt mij echter wel sterk dat zo'n nette oude heer die engeland fanaat is dagelijks in een m5 rijdt en een porsche heeft. Dat soort mensen zie je toch eerder dagelijks in een jaguar/range rover rijden en voor in het weekend een aston martin. Want een m5 en een porsche gt2 hebben echt heel weinig met een engelse levenstijl te maken 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
klinkt leuk!!! 
Ik ga even kijken wat ik kan regelen op me werk, en wat voor andere dingen ik heb die dag...
Ik kom trouwens volgende week donderdag 7 april een dagje langs bij de IVA
nogmaals thnx voor de tip man!! 

Ik ga even kijken wat ik kan regelen op me werk, en wat voor andere dingen ik heb die dag...
Ik kom trouwens volgende week donderdag 7 april een dagje langs bij de IVA

- Daan Smit
- Nieuwsgierig
Bericht
Leuk dat je de 7e komt joh! Ik ben er jammer genoeg die dag niet, ben dan de hele dag in Rijswijk bij de importeur. Veel plezier in iedergeval he!
Ik ben benieuwd of jullie nog steeds zo enthousiast zijn over de mini-meeting. Hoop het in iedergeval wel
Ik ben benieuwd of jullie nog steeds zo enthousiast zijn over de mini-meeting. Hoop het in iedergeval wel

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb er echt zin in, en hoop dat het me goed bevalt, en misschien wel volgend jaar ga beginnen daar
Die meet moet je misschien even een Topic over aan maken
ja ik vind t ook wel leuk inderdaadDaan Smit schreef:Leuk dat je de 7e komt joh! Ik ben er jammer genoeg die dag niet, ben dan de hele dag in Rijswijk bij de importeur. Veel plezier in iedergeval he!

Die meet moet je misschien even een Topic over aan maken

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gooi maar een topic open over de meet.
Zal even kijken of ik vrij kan vragen voor dan..
doen we dan meet vooraf, of achteraf?
Zal even kijken of ik vrij kan vragen voor dan..
doen we dan meet vooraf, of achteraf?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors