Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2007, 22:48

Als ik mag kiezen? N95 by far. Sneller, stabieler en meer mogelijkheden. Camera is beter en veel meer multimedia mogelijkheden. De P3300 is een normale PDA met ingebouwde GPS.

Tsja, TomTom werkt wel weer met de P3300 en niet de N95 qua ingebouwde GPS. Maar heel eerlijk de N95 biedt veel meer mogelijkheden. Het is echt wat je zoekt in een toestel. N95 een echte telefoon en een ware alleskunner. De P3300 vooral een PDA die een ingebouwde GPS heeft. Dat zijn de grote verschillen!

Maar als je echt voor multimedia gaat dan moet je voor de N95 gaan. 5.0 Mpixel camera, stereo speakers, WLAN, HSDPA internet, briljant mooi scherm, video-out (internetten op je TV of gamen op je TV), videobellen, .....

Twee jarig abonnement en 1 jarig even goed omrekenen. De korting omrekenen die je krijgt. Dus het verschil qua bijbetalen door 12 delen en je weet wat je extra per maand kwijt bent. Dan afwegen aan elkaar of de korting opweegt tegen het maandbedrag! Dus een abo van 12 Euro en dan per maand 10 Euro minder hoeven te betalen voor de telefoon. Dan zou ik zeggen neem 1 jaar. Betaal je 120 Euro extra, maar dat weegt amper op tegen een jaar langer bellen, terwijl je na een jaar toch meestal wat anders wilt.

MR
Marcel Always Open
Cabrio-King

29 mei 2007, 23:02

En als je nou, zoals ik, gewoon een simpel telefoontje wilt?

Ik bel heel weinig maar heb in elk geval geen tijd of zin om steeds weer naar de winkel te moeten voor nieuw prepaid tegoed.
Een camera heb ik al \ Canon EOS 350D \ dus die hoeft er niet op.
GPS heb ik al een navigatiesysteem voor.
Internetten doe ik wel via de computer.
Ik wil wel goed bereik hebben , ook in buitenland of de buitengebieden in NL.
De camera beltoon hoeft ook niet het Wilhelmus te kunnen afspelen.

Dus ik wil gewoon bellen, maar als ik zo eens op internet rondkijk bij de verschillende telefoonaanbieders, word ik daar niet veel wijzer van. :?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2007, 23:09

Keuzes genoeg om alleen simpel te kunnen bellen. Het meest simpele is de MOTOFONE, maar daarnaast ook de Nokia 1600, 2310, 2610, maar ook SE W200i, K310i of K510i.

Wel A-merken nemen als Motorola, Sony Ericsson, Samsung of Nokia. Er is voor simpel bellen meer dan genoeg te krijgen. Allemaal voor een schijntje te koop.

MR
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2007, 23:46

MR schreef:Als ik mag kiezen? N95 by far. Sneller, stabieler en meer mogelijkheden. Camera is beter en veel meer multimedia mogelijkheden. De P3300 is een normale PDA met ingebouwde GPS.

Tsja, TomTom werkt wel weer met de P3300 en niet de N95 qua ingebouwde GPS. Maar heel eerlijk de N95 biedt veel meer mogelijkheden. Het is echt wat je zoekt in een toestel. N95 een echte telefoon en een ware alleskunner. De P3300 vooral een PDA die een ingebouwde GPS heeft. Dat zijn de grote verschillen!

Maar als je echt voor multimedia gaat dan moet je voor de N95 gaan. 5.0 Mpixel camera, stereo speakers, WLAN, HSDPA internet, briljant mooi scherm, video-out (internetten op je TV of gamen op je TV), videobellen, .....

Twee jarig abonnement en 1 jarig even goed omrekenen. De korting omrekenen die je krijgt. Dus het verschil qua bijbetalen door 12 delen en je weet wat je extra per maand kwijt bent. Dan afwegen aan elkaar of de korting opweegt tegen het maandbedrag! Dus een abo van 12 Euro en dan per maand 10 Euro minder hoeven te betalen voor de telefoon. Dan zou ik zeggen neem 1 jaar. Betaal je 120 Euro extra, maar dat weegt amper op tegen een jaar langer bellen, terwijl je na een jaar toch meestal wat anders wilt.

MR
Ik heb zelf een E61. Bevalt goed alleen dat Symbian S60 besturingssysteem is echt brak, loopt om de haverklap vast.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2007, 23:57

Des,

update doen! Dan is het opgelost. Ik wil het ook wel voor je doen, maar je kan het vrij eenvoudig zelf via de PC Suite optie: Telefoonsoftware bijwerken. Backup maken eerst en dan de nieuwe software erop. Wordt ie een stuk beter van!

MR
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2007, 00:08

Bedankt voor je uitgebreide antwoord Marc!

Maar kan je op de N95 dan geen navigatie zetten? Hans heeft volgens mij een N70 ofzo en daar zit als ik me niet vergis een navigatie op....
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2007, 00:38

MR schreef:Des,

update doen! Dan is het opgelost. Ik wil het ook wel voor je doen, maar je kan het vrij eenvoudig zelf via de PC Suite optie: Telefoonsoftware bijwerken. Backup maken eerst en dan de nieuwe software erop. Wordt ie een stuk beter van!

MR
Ah top! Doe ik wel ff als ik terug ben van vakantie.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2007, 08:22

peter schreef:Bedankt voor je uitgebreide antwoord Marc!

Maar kan je op de N95 dan geen navigatie zetten? Hans heeft volgens mij een N70 ofzo en daar zit als ik me niet vergis een navigatie op....
Ik zal niet zeggen dat het niet werkt, want dat doet het wel. Maar de ingebouwde GPS ontvanger van Nokia werkt niet met TomTom. De standaard navigatie van Nokia zelf werkt er wel mee, maar qua eenvoud en handigheid is het niet vergelijkbaar met TomTom. Daarnaast moet je per maand een bepaald bedrag betalen om het te gebruiken helaas. Dat hoort erbij!

MR
coendek
Stoepsleutelaar

30 mei 2007, 10:03

mderijke schreef:En als je nou, zoals ik, gewoon een simpel telefoontje wilt?

Ik bel heel weinig maar heb in elk geval geen tijd of zin om steeds weer naar de winkel te moeten voor nieuw prepaid tegoed.
Een camera heb ik al \ Canon EOS 350D \ dus die hoeft er niet op.
GPS heb ik al een navigatiesysteem voor.
Internetten doe ik wel via de computer.
Ik wil wel goed bereik hebben , ook in buitenland of de buitengebieden in NL.
De camera beltoon hoeft ook niet het Wilhelmus te kunnen afspelen.

Dus ik wil gewoon bellen, maar als ik zo eens op internet rondkijk bij de verschillende telefoonaanbieders, word ik daar niet veel wijzer van. :?
ik zweer bij nokia 6021... simpel en werkt super fijn! smst lekker ;) (zo'n 1250 per maand) en zijn cheap! :P
Er zit bluetooth op waarmee ik makkelijk met mijn carkit kan verbinden.. ideaal ding als je alle poepas gescheiden wilt houden zoals camera,laptop, navi etc..

Coen
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2007, 00:38

Ik ga toch voor de P3300.

2 redenen. De prijs t.o.v. de N95 en de TomTom navigatie. In de Mini zit wel navi maar mijn auto van de zaak heeft geen navi en dat mis je dan toch wel....

Superbedankt voor de info!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2007, 08:24

Super bedankt! Geen enkel probleem. Je moet gaan voor de dingen die je belangrijk vindt dan is de keuze altijd te rechtvaardigen.

MR
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 mei 2007, 11:02

Nou heb ik ff een vraagje MR... Ik heb een Palm Lifedrive PDA, en vroeg me af of het verstandig en/of handig is om tomtom daarop te zetten met ontvanger? Of kan ik net zo goed gewoon een losse tomtom kopen? Lijkt me wel handig om alles in een te hebben!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2007, 11:06

Tsja beide kan he.... Wat wil je in je auto is de vraag? Wat wil je maximaal uitgeven? Ik kan van alles verzinnen voor je!

MR
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

31 mei 2007, 11:12

Nou, het hangt ervan af wat het prijsverschil is... Als het net zo duurder is om mijn pda om te bouwen dan kan ik net zo goed een losse hebben... Alleen wil ik niet zo'n lomp apparaat hebben - moet het wel makkelijk mee kunnen nemen ivm inbraak. En wil ook geen zichtbare beugel in de auto hebben, want dan breken ze alsnog in om in mijn handschoenen kastje te loeren...
Verder wil ik graag dat de software iig engeland en duitsland erop heeft zitten. En bovendien Ook de kleine wegen... Ik heb namelijk gehoord dat de basis kaart alleen de grote wegen aangeeft?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mei 2007, 11:37

Dan neem je een TomTom One Europe of een TomTom XL Europe. Dan heb je iets goeds! Je kan hem op een Brodit bevestigen mocht je dat willen. Daar zijn houders voor en/of komen eraan! Simpel een no-hole dashmount inbouwen en we zijn er!

Lifedrive kan ook, maar dan heb je niet de nieuwste kaarten en de nieuwste versie, want dat moet model wordt niet meer ondersteund.

MR

Terug naar “Kletshoek”