Mensen,
Ik heb de link meteen verwijderd.
Om verdere misverstanden te vermijden.
Bedankt voor jullie reactie allemaal!
Groetjes,
Mini Passie
Forum www.minivlaanderen.tk
- Mini Passie
- One wheel wonder
Bericht
Forum www.minivlaanderen.tk
Laatst gewijzigd door Mini Passie op 06 nov 2008, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gregory De Smet
MINI Ambassadeur
MINI Ambassadeur
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dag Gregory
welkom op dit forum.
ik kan het niet laten toch even mijn bedenkingen te uiten bij de promotie van een nieuw forum. naar mijn gevoel een beetje een slag in het gezicht van de mensen die dit forum hebben opgebouwd en er al hun vrije tijd en energie in steken.
je hebt het vast niet op die manier bedoelt, en misschien deelt ook niet iedereen mijn mening. nietemin, een discussie openen is niet verkeerd
welkom op dit forum.
ik kan het niet laten toch even mijn bedenkingen te uiten bij de promotie van een nieuw forum. naar mijn gevoel een beetje een slag in het gezicht van de mensen die dit forum hebben opgebouwd en er al hun vrije tijd en energie in steken.
je hebt het vast niet op die manier bedoelt, en misschien deelt ook niet iedereen mijn mening. nietemin, een discussie openen is niet verkeerd

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iedereen moet natuurlijk voor zich weten waar zijn energie in steekt en berichten plaatst.
Netjes vind ik het niet om als nieuweling en met als naam MINI Verkoper al na enkele berichten met een website te komen die qua kleurstelling hetzelfde is. Als is goed te zien aan deze website dat een website maken meer is dan er alleen een forum op te knallen. Dessalniettemin veel succes.
Alleen nog een vraagje wat je gaat doen als Freepowerboards stopt met gratis aanbieden van forums?
Ga je dan het forum verplaatsen met alle berichten zodat de moeite die mensen hebben genomen om berichten te plaatsen niet verloren gaat?
Netjes vind ik het niet om als nieuweling en met als naam MINI Verkoper al na enkele berichten met een website te komen die qua kleurstelling hetzelfde is. Als is goed te zien aan deze website dat een website maken meer is dan er alleen een forum op te knallen. Dessalniettemin veel succes.
Alleen nog een vraagje wat je gaat doen als Freepowerboards stopt met gratis aanbieden van forums?
Ga je dan het forum verplaatsen met alle berichten zodat de moeite die mensen hebben genomen om berichten te plaatsen niet verloren gaat?
Laatst gewijzigd door Berthil op 06 nov 2008, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik vind je andere topic (De volledige collectie 2008/2009 vind je op het Forum van www.minivlaanderen.tk) persoonlijk nog veel meer storen.
Die collectie komt waarschijnlijk bij jou werk(MINI dealer) vandaan en aangezien die geen sponsor is...
Maargoed s6 met je site
Die collectie komt waarschijnlijk bij jou werk(MINI dealer) vandaan en aangezien die geen sponsor is...

Maargoed s6 met je site

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach ja alle goede en exclusieve dingen in het leven wordt nou eenmaal gekopieerd. Misschien willen ze ook wel zo'n succes bereiken als de NewMINIclub. Helaas kan je zo'n gezellig sfeertje niet mee kopiëren.
Ik zie inderdaad wel wat overeenkomsten jaBerthil schreef:een website te komen die qua kleurstelling hetzelfde is.

Dat zal dan de moderator "OLIMAN" wel op gaan lossenBerthil schreef:Alleen nog een vraagje wat je gaat doen als Freepowerboards stopt met gratis aanbieden van forums?

Ach ja alle goede en exclusieve dingen in het leven wordt nou eenmaal gekopieerd. Misschien willen ze ook wel zo'n succes bereiken als de NewMINIclub. Helaas kan je zo'n gezellig sfeertje niet mee kopiëren.

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
X2Berthil schreef:Iedereen moet natuurlijk voor zich weten waar zijn energie in steekt en berichten plaatst.
F56S JCW PRO LCI
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Als proffessioneel MINI-medewerker kan je je op verschillende manieren tussen de liefhebbers begeven.
Op dit forum al vele positieve voorbeelden uit Nederland en Belgie tegen gekomen.
Dat het ook anders kan zie je hier
Op dit forum al vele positieve voorbeelden uit Nederland en Belgie tegen gekomen.
Dat het ook anders kan zie je hier

- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar ik vind dit een erg goedkope manier om zieltjes te "winnen".
Re: Forum www.minivlaanderen.tk
Ik hou me in qua bewoordingen,Mini Verkoper schreef:Plaatsen jullie je trotse MINI's ook eventjes op www.minivlaanderen.tk?
(Alternatief - nieuw Forum)
Groetjes!
maar ik vind dit een erg goedkope manier om zieltjes te "winnen".
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het ook wel een beetje spijtig... Ik heb me heel lang op de achtergrond gehouden tot ik een goede verstandhouding had, om nadien wat commercieler uit de hoek te kunnen komen.
Trouwens ik zit hier voor mijn plezier op, niet voor mijn job gelukkig!
Ik ken je ook helemaal niet... Nog niet lang bij MINI werkzaam dan wss...
Spreek je later wel eens op een MINI BeLux gelegenheid...
Groetjes G.
Trouwens ik zit hier voor mijn plezier op, niet voor mijn job gelukkig!

Ik ken je ook helemaal niet... Nog niet lang bij MINI werkzaam dan wss...
Spreek je later wel eens op een MINI BeLux gelegenheid...
Groetjes G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Onze sponsors