Nix te doen? Ga gerust even naar de nieuwe Pixar-film Cars.
Lol van begin tot eind en ook voor de wat ouderen onder ons geinig te zien.
Aanrader.
Pixar film Cars
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Idd een super film, een Pixar Animatie van de bovenste plank!!
Nog iets leuks meegemaakt na afloop. Mensen tegenover ons op de parkeerplaats (met een jongetje van 3) zagen een MINI rijden over de parkeerplaats en het jongetje bleek dus helemaal gek van MINI's te zijn....tja wie niet???
Die ouders zagen het ook, en zagen toen natuurlijk ook onze auto want ze kwamen aan lopen! Hun tegen hun zoontje, kijk nog een MINI!! (die van ons)
Ze vonden hem allemaal super, alleen het jongetje was zooo verlegen, de ouders allemaal tegen hem: "Ga maar eens kijken, nu heb je je kans er eens in te kijken !!" Maar het manneke durfde niet!! Haha, wel erg leuk, toen de pa zag dat we een Wuppie hadden op het dashbord, leek het dat zijn verlegenheid wag was, maar toch durfde hij niet.
We zijn weggereden, nog even gezwaaid. Was erg leuk!!
Wel heeel jammer dat er nergens een MINI was in de film, maarja, dat was toen nog niet zo'n hype, ik denk dat als de film 2 jaar later gemaakt was, dat er zeker een paar in te vinden waren. Dan ipv de Porche 911 een MINI Cooper ( S ) ????
- Marjolein -

Nog iets leuks meegemaakt na afloop. Mensen tegenover ons op de parkeerplaats (met een jongetje van 3) zagen een MINI rijden over de parkeerplaats en het jongetje bleek dus helemaal gek van MINI's te zijn....tja wie niet???

Ze vonden hem allemaal super, alleen het jongetje was zooo verlegen, de ouders allemaal tegen hem: "Ga maar eens kijken, nu heb je je kans er eens in te kijken !!" Maar het manneke durfde niet!! Haha, wel erg leuk, toen de pa zag dat we een Wuppie hadden op het dashbord, leek het dat zijn verlegenheid wag was, maar toch durfde hij niet.
We zijn weggereden, nog even gezwaaid. Was erg leuk!!

Wel heeel jammer dat er nergens een MINI was in de film, maarja, dat was toen nog niet zo'n hype, ik denk dat als de film 2 jaar later gemaakt was, dat er zeker een paar in te vinden waren. Dan ipv de Porche 911 een MINI Cooper ( S ) ????
- Marjolein -

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben met oud en nieuw in New York geweest en daar heb ik een museum bezocht waar ze een onderdeel Pixar hadden. Geweldig!
Het mooie was dat ze origineel in de film wel een Mini Cooper S (genaamd Q.B.N. Coopie) in gedachte hadden, maar kennelijk niet door hebben gevoerd in de film! Erg jammer. Ik mocht er helaas geen foto's maken anders had ik dat 100% zeker te weten gedaan!!
Het mooie was dat ze origineel in de film wel een Mini Cooper S (genaamd Q.B.N. Coopie) in gedachte hadden, maar kennelijk niet door hebben gevoerd in de film! Erg jammer. Ik mocht er helaas geen foto's maken anders had ik dat 100% zeker te weten gedaan!!

- MarjoleinART
- Be Mini
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Gister gezien, ik had er meer van verwacht. Het was overigens een zeer leuke film hoe dan ook. Maar het was niet zo grappig als Finding Nemo, Shark Tale of Madagascar. Ik vond het ook best jammer dat er geen Cooper in zat, maar op zich is dat maar goed ook, want als er te veel herkenbare auto's in zaten zou dat het verhaal op de tweede plaats zetten.
Verder vond ik het wel erg mooi voor een tekenfilm, vooral die porsche, erg goed gedaan, mooie velgen etc. zeer realistisch. Ook de ferrari en maserati zijn mooi gemaakt.
Kortom, het was mijn tijd wel waard!
Verder vond ik het wel erg mooi voor een tekenfilm, vooral die porsche, erg goed gedaan, mooie velgen etc. zeer realistisch. Ook de ferrari en maserati zijn mooi gemaakt.
Kortom, het was mijn tijd wel waard!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik ben niet zo voor piraterij op DVD (hypcriet genoeg wel voor muziek en software).
Ik ben zelf met mijn broertje(21) geweest afgelopen donderdag. We hebben in elkaars armen gezeten van het lachen. tranen! niet normaal. Echt super grappig!!! Beter dan the incredibles. Niet echt te vergelijken met Finding Nemo.
iDD..... super grappig en super Pixar.
Ik ben zelf met mijn broertje(21) geweest afgelopen donderdag. We hebben in elkaars armen gezeten van het lachen. tranen! niet normaal. Echt super grappig!!! Beter dan the incredibles. Niet echt te vergelijken met Finding Nemo.
iDD..... super grappig en super Pixar.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, dat is een gaaf plaatje Kaj!
Ik heb de film al een stukje gezien en het zag er echt gaaf uit! Mijn broer heeft nu de dvd waar deze op staat, dus ik zal 'm volgende week wel verder kunnen kijken.
Ik heb de film al een stukje gezien en het zag er echt gaaf uit! Mijn broer heeft nu de dvd waar deze op staat, dus ik zal 'm volgende week wel verder kunnen kijken.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha heb zelf even zitten knutselen, lekker slordig, maar het idee is leuk. Verveelde me weer eens....

Ik kreeg de verstralers niet netjes weggewerkt en de dakstrepen wilde ook niet lukken, dus heb ik het maar zo gelaten.

Ik kreeg de verstralers niet netjes weggewerkt en de dakstrepen wilde ook niet lukken, dus heb ik het maar zo gelaten.