Zondag 06 september: Nuerburgring/Nordschleife

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Ossie
The Calendar Guy

Zondag 06 september: Nuerburgring/Nordschleife

30 aug 2009, 15:16

Zijn er misschien leden die op zondag 06 september naar de Nuerburgring gaan voor een paar rondjes Nordschleife-Touristenfahrten?

Voor mij is dit de eerste keer en ik ben onlangs lekker gemaakt door een stel mensen uit mijn kring.
Dus ga ik met mijn naaste even een dagje afzakken naar het zuiden om het gaspedaal diep in te trappen. :D

Het zou wel grappig en gezellig zijn als er een paar bekende Mini's mee doen. Altijd handig voor wat tips & tricks. :wink:

Ossie
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

30 aug 2009, 15:39

We zijn dan bezig met een ritje door de Eifel, misschien komen we er dan nog wel langs en dan gaan we denk ik zeker even kijken maar rijden niet met de Cabrio :)
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2009, 15:41

Ik zit dan of op Zandvoort of ben bij de Amsterdamsprint rally
Ossie
The Calendar Guy

30 aug 2009, 21:02

Getzz schreef:Ik zit dan of op Zandvoort of ben bij de Amsterdamsprint rally
Als je naar Amsterdam Rally Sprint gaat bij de Donauweg, dan moet je helemaal naar achter doorlopen richting het spoor, daar is een leuke hairpin bocht gecreëerd.
Altijd spektakel en ik was ooit getuige van een heftige klapper met een fikse brand. :shock:
Heel gaaf om een rally van dichtbij mee te maken, al is het in een industrie gebied.

Lots of backfire!!

Ossie
Afbeelding
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 aug 2009, 21:04

ossie1972 schreef:
Getzz schreef:Ik zit dan of op Zandvoort of ben bij de Amsterdamsprint rally
Als je naar Amsterdam Rally Sprint gaat bij de Donauweg, dan moet je helemaal naar achter doorlopen richting het spoor, daar is een leuke hairpin bocht gecreëerd.
Altijd spektakel en ik was ooit getuige van een heftige klapper met een fikse brand. :shock:
Heel gaaf om een rally van dichtbij mee te maken, al is het in een industrie gebied.

Lots of backfire!!

Ossie
Ik moet naar de VIP state of art trailer want daar heb ik kaarten voor gekregen :) . Dus ik hoop dat die op een mooie plek staat.
Ossie
The Calendar Guy

02 sep 2009, 13:15

Wat is de gemiddelde wachttijd voor de slagboom? Ik lees soms wel 2 uur! :shock:

Op zondag zal het wel vreselijk druk zijn...we zullen zo rond het middag uur aankomen.

Ossie
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”