Beste vrienden,
Bij deze wil ik jullie mededelen dat ik een eigen bedrijf ben gestart. Geheel gericht op HET gevaar van deze tijd. Zoals jullie weten is de Mexicaanse griep al aanwezig en zal zich nog verder uitspreiden. Mensen lopen risico op plaatsen waar veel mensen zich verzamelen, zoals grote festiviteiten. Ook zijn Nederlanders reislustig en is ons land multicultureel. Na uitgebreid onderzoek is gebleken, dat het virus zich goed nestelt op geld. Op muntgeld, maar vooral papiergeld. Ik ben dan ook een bedrijf gestart dat zorg draagt dat het virus zich niet verder kan verspreiden via geld, wat bij duizenden mensen door handen gaat. Wil JIJ ook voorkomen dat de Mexicaanse griep volledig toe zal slaan, doe er dan wat aan en schakel mij in....
Lever je geld bij mij in, in een goed afgesloten envelop (dit kan overigens volledig GRATIS). Stuur het niet via de post (vanwege verspreidingsmogelijkheid van het virus) maar gooi het bij mij in de bus. Ik zal er voor zorgen, dat het geld goed en veilig verwerkt wordt, waarna het geen schade meer kan aanrichten. Wees niet gek, maar werk mee.
Met vriendelijke groet,
Firma geldwasserij De Korte
Eigen bedrijf
- GreyCooperS
- Forum Junky
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
En omdat er binnen de club nogal wat geld rond gaat en Coen dit echt niet allemaal in z'n eentje kan behappen, bied ik bij deze vrijwillig mijn Ondersteuning aan. Geld kan dus vanaf vandaag ook bij mij in de bus.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Onze sponsors