Van 2 tot 6 nocember ga ik met mijn gezinnetje op
aandringen van mijn zoontje van 11 (maxim) een midweekje
doorbrengen in Weerterbergen bij Weert (Limburg).
Wij hadden graag enkele uitstapjes gedaan in die week.
Hebben jullie enkele tips?
Mag max. 1 uur vanuit Weert zijn.
Mag een beetje cultuur zijn, shopping ,een leuke interieurzaak,
Mag ook een mooie route zijn met enkel plaatsen die de moeite waard zijn om te bezoeken.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Pascal
Midweekje Weerterbergen
- coné
- 4 op een rij!
Bericht
ow daar ben ik vroeger ook geweest, ze hebben daar toch een pannenkoekenhuis op het park aan het water??
was echt uber!! (ik spreek wel over toen ik +- 10 was dus 13 jaar geleden
)
en ja ik ben in iets van 20 centerparks/landals geweest alleen kwam ik meestal het park niet af en lag ik de hele dag in het zwembad

was echt uber!! (ik spreek wel over toen ik +- 10 was dus 13 jaar geleden

en ja ik ben in iets van 20 centerparks/landals geweest alleen kwam ik meestal het park niet af en lag ik de hele dag in het zwembad

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Grappig, de classic mini club heeft daar wel eens een meeting gehouden.
In Roermond heb je het Designer Outlet en het Retailpark waar je wel een tijdje zoet kunt zijn.
Verder ook nog aquaterra, veel waterplassen met drijvende huizen etc.
Zoals reeds vermeld idd ook Toverland in Sevenum en vgl mij in Horst Aardbeienland.
Wat verder weg, vliegveld Beek waar je op een terras de vliegtuigen bijna kunt aanraken.
In Roermond heb je het Designer Outlet en het Retailpark waar je wel een tijdje zoet kunt zijn.
Zoals reeds vermeld idd ook Toverland in Sevenum en vgl mij in Horst Aardbeienland.
Wat verder weg, vliegveld Beek waar je op een terras de vliegtuigen bijna kunt aanraken.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Grappig, de classic mini club heeft daar wel eens een meeting gehouden.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Want voor mij is het 25 jaar geleden!
holy shit, nu voel ik me pas echt oudconé schreef:was echt uber!! (ik spreek wel over toen ik +- 10 was dus 13 jaar geleden)

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, maar jij bent ook van 1924 (als ik je profiel moet geloven)Marcel Always Open schreef:holy shit, nu voel ik me pas echt oudconé schreef:was echt uber!! (ik spreek wel over toen ik +- 10 was dus 13 jaar geleden)
Want voor mij is het 25 jaar geleden!
![]()

- ConnieVP
- 4 op een rij!
Bericht
als je nu nog 1 nachtje extra blijft kun je meedoen met de Nacht van Stramproy,( wordt vanaf Park Weerterbergen gestart, Stramproy was vroeger de startplaats maar is altijd zo genaamd gebleven), een mini-rit in het donker echt kei gezellig, voor zowel oude als nieuwe mini`s 
http://www.minifriendslimburg.nl/evenementen.htm

http://www.minifriendslimburg.nl/evenementen.htm
JCW 2015 Rebel Green 
Classic Mini 1984

Classic Mini 1984
- MY00
- 4 op een rij!
Bericht
Pascal,
Indien je naar Toverland zou willen gaan kun je hier de kaartjes bestellen voor 10 euro per stuk: http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/frontpage dan op de link klikken van Toverland
Ben er vandaag geweest was weer erg leuk.
Indien je naar Toverland zou willen gaan kun je hier de kaartjes bestellen voor 10 euro per stuk: http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/frontpage dan op de link klikken van Toverland
Ben er vandaag geweest was weer erg leuk.
Groetjes,
René
René
Onze sponsors