Ga niet met je mini (ook niet met een S) het land op..
Ik ben dus afgelopen zaterdag avond met een gangetje van 60 de akkers opgereden.
Dit is een grote afrader. Ten eerste omdat er meestal een sloot omheen ligt. Ik had dan het geluk dat ik over een dammetje reed, waarlangs de trekkers van de weg op het land kunnen komen..
Ten tweede, als je al kunt rijden op die akker sta je na een meter of veertig vast!
Dit gebeurde mij dus.. En als je dan net als ik ook nog in een rolstoel zit, kun je dan ook niet uitstappen, en dan zit je daar.
Te wachten tot iemand je ziet! Gelukkig kwam er een vrouw langs die later haar man stuurde omdat ze zelf niet durfde te stoppen. Die is op zijn beurt weer een trekker gaan halen, en heeft me eruit getrokken..
En zo kwam er een eind aan dit 40 minuten durende avontuur:P
De schade: en HEULE gore mini, waar waarschijnlijk nog bagger onder zit, ook al heb ik hem al op de brug gehad en alles eronder uit heb gekrabt.. En ik heb mijn voorwielen weer laten uitbalanceren omdat boven de 100 kmh de hele auto ging trillen..
Gelukkig valt het dus allemaal wel mee achteraf.. Het had weer erger kunnen uitpakken :S
greetzz Romano