Omdat ik vannacht waarschijnlijk toch niet "online" ben, wil ik iedereen die iets met de NewMINIclub doet, wil doen of alleen maar meeleest, vanaf deze stoel een fantastisch nieuwjaar toewensen.
Wij hopen dat er in het komende jaar weer net zoveel flitsende ritten worden georganiseerd.
Weer knallende spontane meetings zijn.
We elkaar weer op vele evenmenten kunnen begroeten.
NewMINIclub bruist zoals de champagne bij veel mensen vanavond thuis zal knallen.
Met zijn allen hebben we deze club MINIoten bij elkaar gebracht en in het komende jaar bestaan we al weer 5 jaar !!!! Het eerste lustrum!!
Reden genoeg om ons voor te bereiden op een knallend feestje?
Iedereen vanavond zuinig zijn op zichzelf, en als de MINI buitenslaapt.......... Kijk af en toe even naar buiten.
Groeten uit Delft van Wicked Wendy en Mini7benno
Nieuwjaars wensen 2010. GELUKKIG NIEUWJAAR!!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik doe hem nu alvast, want vanacht komt daar niets van..
Alvast een goed uiteinde en een veilig nieuwjaar toegewenst met veel km's in de geweldige Mini's!

Alvast een goed uiteinde en een veilig nieuwjaar toegewenst met veel km's in de geweldige Mini's!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Iedereen een mooi uiteinde, doe voorzichtig en heel veel fun en plezier zo dadelijk!!
Uit het kerstdagen topicGreyCooperS schreef:Guys (and Gals) zonder al te mushie te worden;
Ik heb sinds de bijna vijf maanden dat ik lid ben van het forum veel nieuwe vrienden en kennissen gemaakt....
Had nooit gedacht dat er zoveel moois uit zou voortkomen![]()
Dus iedereen...bedankt voor de vriendschap, jullie reacties en de leuke momenten!!
en uiteraard...FIJNE DAGEN EN HAPPY 2010!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Iedereen een mooi uiteinde, doe voorzichtig en heel veel fun en plezier zo dadelijk!!
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi allen,
vanuit het witte Wierden wens ik jullie allemaal een bijzonder fijne en veilige jaarwisseling. Pas op met het vuurwerk en laat je mooie mini's staan als je een bakkie op hebt. In 2010 weer een aantal mooie trips en meets en heel veel zonnige kilometertjes.
Groet,
Hans
vanuit het witte Wierden wens ik jullie allemaal een bijzonder fijne en veilige jaarwisseling. Pas op met het vuurwerk en laat je mooie mini's staan als je een bakkie op hebt. In 2010 weer een aantal mooie trips en meets en heel veel zonnige kilometertjes.
Groet,
Hans
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Bedankt allemaal voor een dagelijkse partij lol, gezelligheid, informatie en vermaak !!!!
Dat het in 2010 allemaal nog dikker, vetter en drukker mag worden hier.
Fijne avond en beste wensen voor 2010
(mmm......begint slecht......weer geen 27,5 miljoen dit jaar
)
Dat het in 2010 allemaal nog dikker, vetter en drukker mag worden hier.
Fijne avond en beste wensen voor 2010
(mmm......begint slecht......weer geen 27,5 miljoen dit jaar

Laatst gewijzigd door smartie op 01 jan 2010, 01:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Regards
Onze sponsors