Ja, vandaag was de dag dat we de knoop doorgehakt hebben en een nieuwe heilige koe gekocht hebben.
Na twee jaar met veel plezier MINI rijden, maar ook veel irritante reparaties en storingen, hebben we toch besloten geen nieuwe MINI aan te schaffen en de Japanse kant op te gaan. We hebben ons een Mazda 3 Sport 2.0 Active aangeschaft. Op het eerste gezicht een geweldige auto, maar hij rijdt ook nog eens geweldig en natuurlijk een stuk meer ruimte.
Misschien maken we de Birthday Run nog mee als afsluiter van de MINI periode, maar misschien ook niet. Je kan natuurlijk moeilijk met een Mazda op de BR komen!! In ieder geval dan veel plezier!!
Misschien tot ziens!!
MINI Grunn
MINI periode ten einde
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen Mini meer......
In ieder geval een leuke keuze gedaan! Veel plezier en hopelijk tot de 2e september!

In ieder geval een leuke keuze gedaan! Veel plezier en hopelijk tot de 2e september!

- rudjong
- Nieuw Lid
Bericht
Geen Mini!
Proficiat met je nieuwe aanwinst........maar
hier kom je op terug!
Ik heb ook mijn Mini weggedaan voor een Audi TT, en nog een paar auto"s hierna kocht ik weer een Mini. Deze begin dit jaar aan Raymini verkocht,
weer een paar andere auto's.....en nu
een groene cooper!
Greetz Ruud.
MIni rules!
hier kom je op terug!
Ik heb ook mijn Mini weggedaan voor een Audi TT, en nog een paar auto"s hierna kocht ik weer een Mini. Deze begin dit jaar aan Raymini verkocht,
weer een paar andere auto's.....en nu

Greetz Ruud.
MIni rules!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
JammerJammer, maar de keuze is neem ik aan weloverwogen! Veel plezier met jullie nieuwe auto!! En wie weet Tot Ziens
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MINI Grunn
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt voor alle reacties!! We hadden nu nog gewoon MINI gereden als we afgelopen 2 jaar zonder problemen hadden rondgereden. We zijn door al die storingen en reparaties gewoon het vertrouwen kwijtgeraakt!
Wij hebben al voor heel veel dingen bij de dealer gestaan in 2 jaar, hier een opsomming:
- Storing airbag sensoren 3x naar dealer
- Storing bandenspanning sensor 2x naar dealer
- Speling in de bestuurdersstoelleuning (is vervangen onder garantie)
- Binnenspiegel brak spontaan af (vervangen onder garantie)
- Linkerbuitenspiegel afgebroken (spiegelvoetje niet vervangen onder garantie)
- Automatische koplamp afstelling kapot (2x naar dealer, en vervangen garantie).
- Slot deur bestuurderskant kapot, vervangen onder garantie
- Achteruitrijlamp kapot, ligt aan de kabel, is nog steeds niet goed
- Uitlaat trilt tegen het chassis, bleek aan de ophanging te liggen, mocht eigenlijk ook niet kapot gaan, is ook vervangen onder garantie
- Achterklep sluit niet goed en kraakt verschrikkelijk op sommige momenten, oplossing is nog niet gevonden.
- Centrale vergrendeling tankklep functioneert niet goed, gemaakt onder garantie.
Ik ben vast nog wat vergeten, maar dit zijn de de dingen die ik me kan herinneren (binnen 2 jaar).
Motorisch is het wat mij betreft een prima auto, maar het is gewoon irritant dat je zo vaak naar de dealer moet. Voor zo veel geld aan auto mag dit natuurlijk niet gebeuren.
Edit: nog even een fotootje van onze nieuwe aanwinst (maar dan in dark grey)

Wij hebben al voor heel veel dingen bij de dealer gestaan in 2 jaar, hier een opsomming:
- Storing airbag sensoren 3x naar dealer
- Storing bandenspanning sensor 2x naar dealer
- Speling in de bestuurdersstoelleuning (is vervangen onder garantie)
- Binnenspiegel brak spontaan af (vervangen onder garantie)
- Linkerbuitenspiegel afgebroken (spiegelvoetje niet vervangen onder garantie)
- Automatische koplamp afstelling kapot (2x naar dealer, en vervangen garantie).
- Slot deur bestuurderskant kapot, vervangen onder garantie
- Achteruitrijlamp kapot, ligt aan de kabel, is nog steeds niet goed
- Uitlaat trilt tegen het chassis, bleek aan de ophanging te liggen, mocht eigenlijk ook niet kapot gaan, is ook vervangen onder garantie
- Achterklep sluit niet goed en kraakt verschrikkelijk op sommige momenten, oplossing is nog niet gevonden.
- Centrale vergrendeling tankklep functioneert niet goed, gemaakt onder garantie.
Ik ben vast nog wat vergeten, maar dit zijn de de dingen die ik me kan herinneren (binnen 2 jaar).
Motorisch is het wat mij betreft een prima auto, maar het is gewoon irritant dat je zo vaak naar de dealer moet. Voor zo veel geld aan auto mag dit natuurlijk niet gebeuren.
Edit: nog even een fotootje van onze nieuwe aanwinst (maar dan in dark grey)

Onze sponsors