Ik weet niet of mij dit in dank afgenomen wordt maar van sommige auto's snap ik niet dat mensen die kopen.
Vandaar dit topic.
Zal ik aftrappen?
Fiat Multipla
Lelijke auto's topic
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Uiteindelijk rijdt die tractor op de achtergrond vermoedelijk sneller dan dit tuningprojectje...
Yuck...wa's dat voor apparaat... En rijdt ie ook nog, deze Skoda Rapid, omgebouwd naar een Porsche 911 Flatnose, met Ferrari Testarossa-kit. Ook briljant is die dakantenne tussen de koplampen....wall-e schreef:of een leuk 2de hanssie...

Uiteindelijk rijdt die tractor op de achtergrond vermoedelijk sneller dan dit tuningprojectje...
- maus105
- Bonkey
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Renault Scenic

Typisch zo een auto waarbij het duidelijk is dat man een leaseauto mag uitzoeken, maar dat de vrouw bepaalt.
'Hij hoeft niet snel te gaan, als die maar praktisch is.' Het moge duidelijk zijn: de man heeft zijn strijd verloren...
Die daarentegen wel errûg goed gelukt is!kwiebje schreef:Dit is het voorontwerp geweest van de bmw x6 haha
Renault Scenic

Typisch zo een auto waarbij het duidelijk is dat man een leaseauto mag uitzoeken, maar dat de vrouw bepaalt.
'Hij hoeft niet snel te gaan, als die maar praktisch is.' Het moge duidelijk zijn: de man heeft zijn strijd verloren...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die zal er ook nooit komen!
Thuis heeft er ook nooit een legmoederbatterijauto op erf gestaan, zeker niet van het merk Renault!
Rij ik in een Renault Megane Scenic?denizg schreef:Wellicht bij jou thuis jaMini Poeper schreef:Het moge duidelijk zijn: de man heeft zijn strijd verloren...

Thuis heeft er ook nooit een legmoederbatterijauto op erf gestaan, zeker niet van het merk Renault!
- Mini-mouse
- Leerling Mini lid