Heykes,
Aangezien ik een GoPro HD cam heb gekocht om wat events op film te zetten (spijtig is deze nog niet binnen gekomen bij beek)
ben ik toch al wat op zoek naar wat bewerkingssoftware voor de videotjes.
Zijn er bepaalde die echt heel goed zijn (HD niet te vergeten) en welke zijn goede convertors.
ik heb ook al wat gegoogled maar kom er niet echt goed uit. veel spam veel virusses die er tussen zitten.
de software mag betalend zijn ;-)
groetjes, Timo
Video bewerkingssoftware
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
ik ben van plan om een videotje van mijn mini te maken :-D
ik ga nog even verder horen indien er nog enkele goede zijn. tevens convertor programma's kunnen handig zijn.MaVaEe schreef:Mocht je ze niet kunnen vinden dan heb ik ze hier liggen (Zowel De Pro versie als de wat eenvoudigere Studio HD versie). Kan ze altijd ff uploaden.
ik ben van plan om een videotje van mijn mini te maken :-D
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb altijd alleen maar Adobe Premiere gebruikt (zelfs met een Matrox analoge videobewerkingskaart) maar Vegas Pro is een stuk makkelijker in gebruik en zeker niet minder krachtig.
Qua converteren zijn er veel programma's maar alles staat of valt met de geïnstalleerde codecs.
Kijk anders is op www.videohelp.com, de bron voor alle video informatie.
Qua converteren zijn er veel programma's maar alles staat of valt met de geïnstalleerde codecs.
Kijk anders is op www.videohelp.com, de bron voor alle video informatie.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
maarja over de hardware beschik ik wel, nu maar eens testen of hij inderdaad 1 of meerdere cores gebruikt en eens zien wat dat geeft. als het filmpje af is zet ik het hier wel. ik heb al wel een paar heel leuke shots gemaakt met de GoPro maar het was snel te donker om nog te filmen. zaterdag ga ik verder filmen. (ook een tunneltje nemen :-D )
iemand die mee wil gaan filmen zaterdag in antwerpen?
LOL en ik heb een intel i7 quadcore extreme met 4 schijven (SSD intel -E type) in een striping config. geloof mij dat dit echt wel een werkbeestje is voor zo'n dingen. overlaatst een video aan het renderen voor men vriendin (die architecte is) en ze was verbaast dat dat in 7 minuten klaar was omdat op haar mac dit bijna een halve dag duurde :-DMaVaEe schreef:Laatste versie van Adobe Première is ontzettend instabiel als je meerdere tracks gebruikt en ondanks dat Adobe zegt dat het multithreaded is gebruikt hij bij mij maar 1 core. Nogal frustrerend als je een duocore / quadcore(Met of zonder HT) hebt...
maarja over de hardware beschik ik wel, nu maar eens testen of hij inderdaad 1 of meerdere cores gebruikt en eens zien wat dat geeft. als het filmpje af is zet ik het hier wel. ik heb al wel een paar heel leuke shots gemaakt met de GoPro maar het was snel te donker om nog te filmen. zaterdag ga ik verder filmen. (ook een tunneltje nemen :-D )
iemand die mee wil gaan filmen zaterdag in antwerpen?
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
windows zeker?

MaVaEe schreef:Laatste versie van Adobe Première is ontzettend instabiel als je meerdere tracks gebruikt en ondanks dat Adobe zegt dat het multithreaded is gebruikt hij bij mij maar 1 core. Nogal frustrerend als je een duocore / quadcore(Met of zonder HT) hebt...
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Hahahaha, toch niet, ik heb een I/O die sneller is dan een server. het zijn bij mij vooral de SSD's die de snelheid leveren (+ de 2 videokaartjes in SLI natuurlijk en de SATA 6Gb/s poorten ;-) ) tevens mijn geheugen draait op 2,2Ghz euhm geloof mij dat er geen mac in de buurt komt. ze heeft trouwens een mac pro ;-)
maar ff terug ontopic ben bezig met de install en ga me dit weekend eens goed amuseren en als de film af is komt hij hier wel op ;-)
MaVaEe schreef:@ Timo
Als je vriendin nou een Mac Pro koopt dan kan ze het weer makkelijk bijbenen!
Hahahaha, toch niet, ik heb een I/O die sneller is dan een server. het zijn bij mij vooral de SSD's die de snelheid leveren (+ de 2 videokaartjes in SLI natuurlijk en de SATA 6Gb/s poorten ;-) ) tevens mijn geheugen draait op 2,2Ghz euhm geloof mij dat er geen mac in de buurt komt. ze heeft trouwens een mac pro ;-)
maar ff terug ontopic ben bezig met de install en ga me dit weekend eens goed amuseren en als de film af is komt hij hier wel op ;-)
Laatst gewijzigd door Shadow_Breaker op 26 apr 2010, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.