Hoi allemaal,
Ik moest vandaag op visite in Den Haag en ik dacht eraan gelijk even langs te gaan bij Beek voor een Alta-antennetje.
Goed, op Minispeed (website van Beek) het adres van Beek opgezocht en op mijn boodschappenbriefje genoteerd evenals het telefoonnummer (je weet ten slotte nooit).
Ik het adres van Beek in mijn Garmin geprogrammeerd en lekker met de auto op stap gegaan (geen file!!!). Op het terrein van Fore-industriegebied zei Garmin op een gegeven moment dat ik er was, maar al wat ik zag was niet het adres van Beek. Zo... ikke blij dat ik het telefoonnummer van Beek opgeschreven had. Ik hun gebeld, bleken ze nog een blok verder te zitten dan waar ik met mijn auto gestrand was.
Nou, toen ik bij Beek aangekomen was, gaf de garage mij al gelijk een goede indruk. Ik werd door een allervriendelijkste en ook allervrolijkste meneer te woord gestaan en dat bleek dus Klaas te zijn, de baas van Beek. Hij begon natuurlijk gelijk over mijn telefoontje. Klaas wist ook dat we in september met een club mensen de rollenbank gaan doen. Afijn, Klaas had mijn Alta-antenne in voorraad en hij heeft hem zelf op mijn autootje geschroefd en ik hoefde geeneens montagekosten te betalen..... (grappie van Klaas). Hij vroeg ook heel belangstellend en zeer zeker gemeend wat ik van mijn autootje vond. Uiteraard antwoordde dat ik heel blij met mijn MINI ben. Ik vond zijn interesse heel erg prettig. En als iemand een beetje humoristische is en ironisch, kan hij bij mij al gauw geen kwaad meer doen en hij boezemde me gelijk veel vertrouwen in.
Ik ging met een heel vrolijk en goed gevoel weg van Beek. Ik was blij dat ik bij een garage geweest was waar er nog echte liefde voor het product is en waar het vakmanschap van afdruipt en waar men ook nog eens leuk en normaal met de klanten omgaat! Overigens, ook bij de MINI-garage in Amsterdam vind ik de medewerkers best aardig, maar je kunt wel merken dat die een stuk afstandelijker zijn (zullen ze ook wel moeten voor die dikke BMW-rijders).
Het zou leuk zijn als iemand dit verhaal ook aan Klaas kon doorgeven. Euh... krijg ik na dit verhaal ook korting bij Beek?
Groetjes van Sicco.
Ervaring met Garmin en Beek
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ervaring met Garmin en Beek
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors