Spyker MF1 (Formule 1)

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Spyker MF1 (Formule 1)

20 sep 2006, 23:07

Toch wel gaaf dat oranje in de Formule 1!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jammer, dat ze niet echt meedraaien in de top :?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2006, 23:09

En jammer dat die kwal van een albers die kar moet besturen...bah wat is dat toch een arrogant mannentje...(das mijn mening over die sjonnie)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

20 sep 2006, 23:15

Misschien ga ik nou ook maar weer eens een keertje kijken, iets wat ik vroeger wel vaker deed totdat die Schumacher mee ging doen. Gelukkig verdwijnt die ook.

Afbeelding
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2006, 23:19

Berthil schreef:Misschien ga ik nou ook maar weer eens een keertje kijken, iets wat ik vroeger wel vaker deed totdat die Schumacher mee ging doen. Gelukkig verdwijnt die ook.
Kijk, dat zijn pas uitspraken!!! I totally agree!!! >)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2006, 08:40

Geef Doornbos maar eens een ORANJE met een goeie krachtige motor 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Mini Power
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

22 sep 2006, 18:12

Doornbos mag het seizoen afmaken... Hij mag dus nog 3 races mee racen met de RedBull....

Top dat Spyker dit doet! Midland was zo ongeveer het minste team, maar daar gaat verandering in komen! :D
Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 sep 2006, 14:49

Ik ben ook super pro Robert Doornbos!! Ik hoop dat ie de komende races aan de wereld
gaat laten zien wat ie in huis heeft :mrgreen:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 okt 2006, 00:56

LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 okt 2006, 18:48

:dansen You go Doornbos!!! :dansen
www.racefreaks.nl schreef:Gepubliceerd op: dinsdag 10 oktober 2006 om 14:12

Doornbos :: Niet naar Spyker als paydriver

Afbeelding

Met de bekendmaking tijdens het Chinese Formule 1-evenement dat Christijan Albers in het volgende seizoen te bewonderen zal zijn bij het team van Spykfotoer F1, betekent dat we in 2007 in ieder geval één Nederlander zullen zien. Maar hoe zit het met die andere Nederlander?

Robert Doornbos is voor nu nog testcoureur bij het team van Red Bull Racing. Een promotie naar een racezitje ging aan de neus van de Rotterdammer voorbij toen bekend werd gemaakt dat David Coulthard zou blijven en Mark Webber van Williams F1 over zou komen om de Schot te vergezellen. Anders dan tweede racecoureur Christian Klien, die al snel doorhad dat zijn toekomst ergens anders lag, besloot Doornbos gewoon zijn huidige contract uit te zitten.

Een woordvoerder van Doornbos heeft aan RaceFreaks laten weten dat er wel een aanbod op tafel ligt: “Wij hebben al geruime tijd geleden een aanbod van RBR gekregen om volgend jaar bij het team te blijven testen. Een aantrekkelijk aanbod, omdat Red Bull dan ook onder andere geen sponsorinbreng van ons verlangt. Maar omdat er ook interesse is vanuit andere Formule 1-teams willen we eerst deze drie races afwachten alvorens te beslissen.”

Red Bull is echter niet de enige geïnteresseerde partij. Ook het Nederlandse team heeft al geïnformeerd: “Spyker heeft ons benaderd, waarbij wordt verwacht dat wij sponsoring meebrengen. Net als Albers overigens. Spyker is een ambitieus team maar Robert is aan de andere hand ook een professional met twee jaar F1 ervaring. Betalen voor een stoeltje is dus niet aan de orde, zeker niet met het aanbod van RBR wat me inmiddels op zak hebben.”

Opvallend is dat Doornbos gewoon welkom is bij Spyker, ondanks de enorme ruzie die de Rotterdammer na het seizoen van 2005 had met Albers: “De aanwezigheid van Albers heeft daarop geen invloed, Robert beseft heel goed dat hij zich met zijn teamgenoot moet meten, ongeacht wie het is. Met beperkte race-ervaring houdt hij nu ook gelijke tred met David Coulthard, die vierde(!) staat in de all-time lijst van succesvolste F1 coureurs (wk-punten).”

Voor een bekendmaking uit het kamp van Doornbos over zijn toekomstplannen zal dus nog even gewacht moeten worden. Voor de Braziliaanse Grand Prix wordt er nog niets verwacht, maar daarna zal er uitvoerig gesproken worden met zowel Red Bull Racing als Spyker MF1.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 okt 2006, 19:42

RaceFreaks schreef: Verwarring over opties voor 2007

Onzekerheid frustreert Doornbos

11-10 - De verwarring over zijn toekomst frustreert Robert Doornbos. Het vooruitzicht om in 2007 te moeten testen maakt hem niet blij, zeker als hij ziet dat minder presterende collega’s wel een contract hebben.

De Rotterdammer windt er geen doekjes om dat hij de Toro Rosso-coureurs Liuzzi en Speed bedoelt. ,,Tonio is een vriend van me, maar hoe hij racet dat kun je niet serieus nemen. Elke race opnieuw maakt hij fouten. Hij is net een clown, maar heeft wel een contract voor 2007. Speed idem dito”, schiet hij in de nieuwste uitgave van FORMULE 1 RaceReport uit zijn slof.

Na afloop van de race in Japan doet Doornbos zijn beklag bij Toro Rosso-teambaas Gerhard Berger. ,,Misschien arrogant, maar ik maak geen fouten. Dat zij wel een contract hebben maakt me gek. Op dit soort momenten is het heel frustrerend om Formule 1-coureur te zijn.”

Doornbos’ toekomst is nog altijd in nevelen gehuld. Misschien testen in de Formule 1 én racen in de Champcars? Uitgesloten zegt Red Bull-teambaas Christian Horner, maar Doornbos’ geldschieter Harry Muermans schermt met een gesprek dat hij heeft gehad met Red Bull-baas Dietrich Mateschitz.

Maar het laatste woord ligt natuurlijk bij de coureur zelf. De uitspraken van Horner verrassen Doornbos. ,,Heeft Horner gezegd dat Champcars niet te combineren is met testen? Dat mag hij denken. Gelukkig worden de beslissingen niet door hem genomen. Die nemen ze in Oostenrijk.”

Terug naar “Kletshoek”