ik wil misschien binnenkort een proefritje gaan maken met en auto die ij van Roy Cars Bv te Eindhoven staat.
Zijn er misschien mensen die dit bedrijf kennen of ervaring hebben met aangeschafte auto's??
hoor het graag van jullie.
dit is het bedrijf:
http://www.vanroycars.nl/index.html
gr.
floris
Van Roy Cars BV
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Van Roy Cars BV
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nee hoor is de allerlaatst op de verkooplijst..JunkyXL schreef:moeten wij nu gaan zoeken welke auto t is?
sry, ken de verkoper niet.
jj
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kinderzitjes achterin en lekker knallen....
precies dat dacht ik ook..JunkyXL schreef:![]()
![]()
kinderzitjes achterin en lekker knallen....
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mag je nog niet voorin dan?florisvandam schreef:kinderzitjes achterin en lekker knallen....
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
deze bak staat er ook alweer een tijdje Ries maar dacht zegt niet zoveel..
Het bedrijf ziet er gewoon netjes uit en kan geen negatieve dingen vinden op het internet, zelf kijken proefrijden lijkt me dan ook de enige goede oplossing om erachter te komen.
en deze auto heeft gewoon bijna alles wat ik wil, dsg, 5 deurs, leer en navi.
@ ron niet zo bijdehand he, anders kom ik effe langs bij je
Het bedrijf ziet er gewoon netjes uit en kan geen negatieve dingen vinden op het internet, zelf kijken proefrijden lijkt me dan ook de enige goede oplossing om erachter te komen.
en deze auto heeft gewoon bijna alles wat ik wil, dsg, 5 deurs, leer en navi.
@ ron niet zo bijdehand he, anders kom ik effe langs bij je

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zag ze ook zitten, scheelt weer een mod kopencoendek schreef:VET! booskijkers...

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
he Floris je bent in de war volgens mij. Die laatste van het lijstje is er niet zo een met vier ringen op de grille...
Dat is toch wat je wilde?

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
je hebt helemaal gelijk marcel maar ben een beetje wispelturig af en toe..
Marcel Always Open schreef:he Floris je bent in de war volgens mij. Die laatste van het lijstje is er niet zo een met vier ringen op de grille...Dat is toch wat je wilde?
je hebt helemaal gelijk marcel maar ben een beetje wispelturig af en toe..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je mag ze iig overal laten keuren.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors