Hiya guys,
Ik ga maandag naar de keuring met de mazda, nu heb ik alle papieren mee gekregen van deze eigenaar maar wat heb ik nodig bij het RDW..
dus welke papieren zijn funest om mee te nemen/krijgen vanuit belgië??
Bedankt jongens!
Coen
Auto import vanuit België
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
thanks!
ik hoop dat ik een CVO heb...
en ik begrijp dat op het roze papier de gegevens van de auto staat + de gegevens van de eigenaar?
Thanks man
2 papieren dus.. roze + CVO
klopt?!
Hey henne,henne schreef:hee coen
je moet het roze papier meenemen waar de gegevens van de auto op staan en en de gegevens van de laatste eigenaar(resse)
en je cvo(certificaat van overeenstemming
en bji de douna het desbetreffende formulier invullen voor invoer!
thanks!
ik hoop dat ik een CVO heb...
en ik begrijp dat op het roze papier de gegevens van de auto staat + de gegevens van de eigenaar?
Thanks man
2 papieren dus.. roze + CVO
klopt?!

- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
heyy coen
cvo vragen ze niet altijd om!
als je het niet hebt dan moet je het tegen de dame of heer achter de balie bij de rdw nieuwengein zeggen dat je de cvo niet hebt!
het is een auto die al lange tijd op de markt is dus kunnen ze ook in de computer terugvinden en zullen er geen probleem van maken als je het niet voorhanden heb!
dat roze papier is zo'n 30 cm lang en
de linker kant staan de voertuiggegevens op en de rechterkant de gegevens van de eigenaar!
en een streepjescode
dit roze papier is het belangrijkste!
succes bij de rdw/douane en laat ff weten of het gelukt is!
cvo vragen ze niet altijd om!
als je het niet hebt dan moet je het tegen de dame of heer achter de balie bij de rdw nieuwengein zeggen dat je de cvo niet hebt!
het is een auto die al lange tijd op de markt is dus kunnen ze ook in de computer terugvinden en zullen er geen probleem van maken als je het niet voorhanden heb!
dat roze papier is zo'n 30 cm lang en
de linker kant staan de voertuiggegevens op en de rechterkant de gegevens van de eigenaar!
en een streepjescode
dit roze papier is het belangrijkste!
succes bij de rdw/douane en laat ff weten of het gelukt is!
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
daarna direkt naar huis en modden totdat je erbij neervaltcoendek schreef:maandag om 7:00 daar voor de deur staan.. (nieuwegein) ben ik iig de eerste!

- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ja die voert auto´s ook in voor andere!
en is ze niets als eerste dan zorgt ze wel dat ze als eerste is!
ken haar wel ze komt uit veenendaal!
maar zorg dat je optijd bent!
toen ik naar nieuwegein ging altijd was ik er al om kwart over 5 half 6 en was ik soms niet de eerste maar de derde of zo.
greetz
en is ze niets als eerste dan zorgt ze wel dat ze als eerste is!
ken haar wel ze komt uit veenendaal!
maar zorg dat je optijd bent!
toen ik naar nieuwegein ging altijd was ik er al om kwart over 5 half 6 en was ik soms niet de eerste maar de derde of zo.
greetz
- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
mooi wijf?
dan zal de dochter het nu wel doen hahahah.
toen ik er voor het laatst kwam voordat ik naar zwolle uitweek wat voor mij makkelijker was,was het een vrouw van eind 40 begin 50 nou dat is meer een oldsmobile.
ahahha
dus dan ken ik deze niet denk ik.
dan zal de dochter het nu wel doen hahahah.
toen ik er voor het laatst kwam voordat ik naar zwolle uitweek wat voor mij makkelijker was,was het een vrouw van eind 40 begin 50 nou dat is meer een oldsmobile.
ahahha
dus dan ken ik deze niet denk ik.
- Kees en Annet
- Racende reporter