Op zoek naar een rookmachine tbv fotoshoot
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Op zoek naar een rookmachine tbv fotoshoot
Zoals in de titel al aangegeven ben ik op zoek naar een rookmachine die ik wil gebruiken om mijn mini op de foto te zetten. Heeft iemand van hier nog suggesties wat ik het beste kan huren?
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een paar maanden terug via Marktplaats een rookmachine gekocht, er worden er daar ok veel te huur aangeboden... zit vast wel wat tussen voor jou 
bedenk je wel dat als je die apparaten buiten wil gaan gebruiken, je de kans heb dat de rook vrij snel verwaaid, en het effect van de rook verminderd...

bedenk je wel dat als je die apparaten buiten wil gaan gebruiken, je de kans heb dat de rook vrij snel verwaaid, en het effect van de rook verminderd...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Nogal rigoreus Hans, we zien dat je uit de buurt van Enschede komt
(vergelijk de vuurwerkramp)

(vergelijk de vuurwerkramp)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht

Overigens prima te huren bij RentAll of euh een andere tent waarvan ik ff niet op de naam kan komen.
Er zijn verschillende soorten rookmachines. Op basis van parafine (kaarsvet), olie (ook vette muck) en nog iets anders. Ik heb heel veel op feesten gewerkt en daar gebruiken ze nu allemaal het nieuwste type dat niet meer met van die vette rommel werkt. Kost wat, maar dan heb je ook wat.WoK schreef:Die rook maakt je wagen wel vies....(van een rookmachine..)
komt zo'n hele vieze vette laag op....tis maar dat je t weet
Moeilijk weg te poetsen...

Overigens prima te huren bij RentAll of euh een andere tent waarvan ik ff niet op de naam kan komen.
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
bedankt voor jullie reacties.. ik zal nog even verder zoeken op het internet hoe dat zit met die vettigheid en bij rentall..
voor de nieuwsgierigen, ik heb een idee om de de haven van rotterdam op een rustige avond de countryman op de foto te zetten. nu leek het mij leuk om met rook en de xenon lampen een licht effect in de foto te creëren.
Volgens mij krijg je dan weel een leuke plaat. Om dit achteraf met photoshop te doen lijkt mij een beetje veel werk..
voor de nieuwsgierigen, ik heb een idee om de de haven van rotterdam op een rustige avond de countryman op de foto te zetten. nu leek het mij leuk om met rook en de xenon lampen een licht effect in de foto te creëren.
Volgens mij krijg je dan weel een leuke plaat. Om dit achteraf met photoshop te doen lijkt mij een beetje veel werk..
Onze sponsors