Link naar Bild.de

en hoever zouden jullie gaan?
Mijn liefde voor Mini is onvoorwaardelijk!maus105 schreef:Vraag is dan wel of je nog kindjes kan makenShag schreef:WTF![]()
![]()
Nouja, misschien dat ik dit ook wel zou doen. Een tattoo is weg te laseren. Kost ruim 100,- per behandeling maar na een keer of 10 zal die wel weg zijn... heb je toch voor zo'n 1000 een MINI !!
precies, of je geeft bakken geld uit aan koters.............. of je steekt het in een dikke mini (of 2)Shag schreef:Mijn liefde voor Mini is onvoorwaardelijk!maus105 schreef:Vraag is dan wel of je nog kindjes kan makenShag schreef:WTF![]()
![]()
Nouja, misschien dat ik dit ook wel zou doen. Een tattoo is weg te laseren. Kost ruim 100,- per behandeling maar na een keer of 10 zal die wel weg zijn... heb je toch voor zo'n 1000 een MINI !!
heb jij dit niet al dan?coendek schreef:ik zou hier niet eens over na moeten denken..
zou het direct doen!
en dan doet ie andere Mini ook niets meer.Shag schreef:WTF![]()
![]()
Onze sponsors